וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קים קרדשיאן חושפת: "אני תומכת בתהליך של ברוס ג'נר"

שירות וואלה! סלבס

27.1.2015 / 12:43

מלכת הריאליטי משתתפת בפרסומת סופרבול? למי אכפת! מה שבאמת מעניין את העולם הוא שקרדשיאן פותחת את הפה על השינוי שעובר אביה החורג (לשעבר), ברוס ג'נר. "הוא ישתף את העולם בזמן שלו", הסבירה. וואלה! סלבס פמיליה

ברוס ג'אנר קים קרדשיאין. splash
מדברת, פחות או יותר? קים קרדשיאן וברוס ג'נר/splash

חודשים של שמועות, הערכות וצילומי פפראצי מרשיעים, פלוס המון הכחשות והתעלמות מצד משפחת הריאליטי טראש המפורסמת בעולם - ואז קים קרדשיאן החליטה לפתוח את הפה על מה שעובר לאחרונה אביה החורג, ברוס ג'נר. מה שנראה כתהליך פיזי ונפשי.

האישיות הבכירה במשפחה המפורסמת, התראיינה אמש (ב') לתכנית בידור אמריקנית - שבה דיברה מעט על פרסומת הסופרבול המשעשעת בכיכובה וניסיונותיה להביא ילד שני לעולם, והרבה על כוכב הריאליטי שבילה במשך עשורים שלמים כשהוא נשוי לאמה וכעת, כנראה רוצה להפוך לגברת. שוקינג.


עוד סיפורי סלבס:
סולחה! הבילוי של ביונסה וקים קרדשיאן
קונגרג'וליישנז: עדי הימלבלוי בהריון ראשון
בנה של איזה כוכבת משתתף ב"ארץ נהדרת"?

תזכורת: מאז שנודע כי אביה החורג ואמה, קריס ג'נר, נפרדו לפני יותר משנה - הצהובונים מדווחים על הליכים קוסמטיים שונים (שיוף הגרוגרת לצד שלל ניתוחים פלסטיים אחרים) שיסייעו לג'נר לשנות את המראה ולהפוך מספורטאי גברי לאישה מעודנת. עם זאת, איש מבני המשפחה לא התייחס ברצינות לשמועות על ג'נר, עד לראיון האחרון של קימי.

ברוס ג'נר. צילום מסך
הלק על הציפורניים? שיק. ברוס ג'נר/צילום מסך

קרדשיאן התראיינה לתכנית הבידור הפופולרית "Entertainment Tonight", שבה נשאלה באופן ישיר (וחריג, במונחים הוליוודיים) על השינוי של מיסטר ג'נר. במקום לנפנף את המראיין או לכעוס שבכלל העלה את הנושא, קימי ענתה תשובות מנומסות - שמהן העולם יכול ללמוד על מה שקורה עם אביה החורג לשעבר. "אני וכל המשפחה תומכים בברוס, לא משנה מה. אני יכולה לומר שהוא זה שצריך לספר את סיפורו, בדרכו שלו", הסבירה.

כשנשאלה שוב מה עובר על ברוס, ענתה בחיוך "אני חושבת שעל כולנו עוברים דברים בחיים, אבל את מה שקורה עם ברוס... הוא יצטרך לשתף בזמן שהוא ימצא לנכון. זה המסע שלו, כך שהוא צריך לדבר עליו, לא אני", פטפטה מלכת הריאליטי-טראש, "הוא שמח כפי שלא ראיתי אותו המון זמן". טוב, ככה זה כשאבא מגלה שהוא למעשה אמא, נכון?


וואלה! סלבס מחכה שקימי תדבר על המאהב הסודי של בעלה.


רכלו על הפטפטת של קים קרדשיאן בפייסבוק

מתיחת פנים

איך השתנה ברוס ג'נר? צפו

לכתבה המלאה
ברוס ג'אנר קים קרדשיאין. splash
כמה אהבה. ג'נר עם קרדשיאן/splash
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הוא לא גבר מספיק בשביל מאמא קרדשיאן? ברוס ג'נר, לפני ואחרי/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully