וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה מלאני בי?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

23.1.2015 / 0:29

כמעט 20 שנים שפניה המלחיצות של מלאני בראון מתועדות על ידי הצלמים - פעם כחברת הספייס גירלז וכיום בתור שופטת ריאליטי בטעם של פעם. מה עבר על פניה של סקארי? וואלה! סלבס וואנבי

אימג'בנק GettyImages

הפופסטאר מלאני בראון - או כפי שהיא מוכר יותר ברחבי העולם, "סקארי ספייס", החברה המלחיצה של להקת הספייס גירלז - עלתה לאחרונה לכותרות בנסיבות מפחידות למדי. הסיבה: סימני מכות על גופה, שנחשפו רגע לפני שהיתה אמורה להופיע כשופטת על המסך בשידור חי. העולם עסק יותר במה שקרה בין מל בי לבעלה, מאשר בקשר שלה עם האקסיות מלהקת הבנות ההיא, ג'ינג'ר ופוש.

בראון זכתה לחשיפה גלובלית עם הצלחתה של להקת הבנות מהניינטיז - כך שבגיל 20 הפכה לאחת הנשים המפורסמות בעולם, לצד חברותיה להרכב. מאז, ניסתה לשחר את ההצלחה גם כזמרת סולו, אבל את עיקר הפרסום קיבלה כשהתאחדה (ואז שוב. ושוב) עם אמה ומל סי. אה וגם בזכות רומן מתוקשר עם אדי מרפי, ממנו נכנסה להריון והביאה בת שהשחקן לא הכיר בה.

כעת כשהיא כבר בת 39, מנסה לשחזר את התהילה כשופטת ריאליטי ומעורבת בשערוריות צהובות - וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם סקארי - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שמלאני בי עברה מאז שהתחילה כספייס גירל עם התלתלים, העגיל בפה והצרחות ועד לגברת משולחן השופטים כיום. אז מה עבר על פניה של המלחיצונת? ספייס אפ יור לייף.


וואלה! סלבס תמיד היתה במחנה של ג'ינג'ר השובבה. גירל פאוור.


עוד מתיחות פנים: קריס ג'נר | אורלנדו בלום | ריקי מרטין | אליסה מילאנו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully