וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של מיילי סיירוס והבת של ארנולד שוורנצגר ביחד

שירות וואלה! סלבס

15.1.2015 / 0:09

יותר ביזאר מזה אתם לא תמצאו. האח של מיילי סיירוס והאחות החבר שלה, פטריק שוורנצנגר עושים נעים אחד לשני בתקופה האחרונה, כך מדווחים האתרים מעבר לים. גילוי עריות? וואלה! סלבס מקיאה בפה

מיילי סיירוס. ספלאש
מבינים מה קורה פה?/ספלאש

הסיפור הבא ללא ספק יכנס לרשימת הסיפורים הכי ביזאריים בתעשיית הבידור E-V-E-R!. בכל זאת, לא כל יום האח של אחת הזמרות היותר גדולות במדינה יוצא עם האחות של בן הזוג שלה, שהיא במקרה גם הבת של אחד מהשחקנים היותר מפורסמים בעולם. מבולבלים?

אז הנה קצת סדר בבלגן: אם עד עכשיו כולם דיברו על הזוג הכי טראשי בהוליווד מיילי סיירוס ופטריק שוורנצגר (כן, הבן של ארנולד) - אז עכשיו נראה שיש מי שלוקח להם את התואר ובהליכה ממש איטית. תכירו: ברייסון סיירוס (האח של) וכריסטינה שוורצנגר (האחות והבת של).

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מתאימים? כריסטינה וברייסון/מערכת וואלה!, צילום מסך

נראה שהוליווד מעולם לא נראתה כל כך סליזית: האתר TMZ מדווח, כי האח של והאחות של עושים נעימי האחד לשנייה בתקופה האחרונה. על פי האתר סיירוס בן ה-20 ושוורנצגר בת ה-23, החלו לצאת כחודש לאחר שהאחים שלהם פצחו ברומן ומאז הם די דביקים.

חישוב פשוט מעלה שאם שני הזוגות יתחתנו ברייסון יהיה האח והגיס של מיילי, בעוד שכריסטינה תהיה האחות והגיסה של פטריק. האם ברייסון מחזיר לפטריק על זה שהוא משכיב את אחותו? בהוליווד כמו בהוליווד - הכל יכול להיות.

גם וואלה! סלבס יצאה פעם עם האחות החורגת של וואלה! אופנה, אבל היא היה חסר לה שיק ובעיקר כסף, אז היא חזרה על ארבע לוואלה! אופנה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully