וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על רקע השמועות: מלאני בראון עזבה את בעלה

שירות וואלה! סלבס

16.12.2014 / 15:18

גירל פאוור? מל בי נפרדה מבעלה בשבע שנים האחרונות, סטפן בלופנטה. הסיבה: שורה של מריבות שהובילו להיעדרותה מהמסך בבריטניה ואשפוזה של כוכבת הספייס גירלז עקב מחלה מסתורית. וואלה! סלבס מי אתה חושב שאתה

מל בי. GettyImages
שמועות וספוקלציות. מלאני בראון עם סטפן בלפונטה/GettyImages

יממה אחרי שהסעירה את הממלכה הבריטית, זאת בעקבות שמועות על אלימות משפחתית - מלאני בראון עזבה את בעלה בשבע השנים האחרונות, סטפן בלפונטה. חברת להקת ספייס גירלז, נטשה את בן הזוג בשבע השנים האחרונות, כך דיווח הבוקר (ג') הצהובון הבריטי "הסאן".

על פי יודעי דבר, שופטת "אקס פקטור בריטניה" בהווה ו"סקארי ספייס" במיל', ארזה את חפציה האישים ועזבה את ביתם המשותף של השניים בלונדון. זאת, אחרי שהמריבות של בני הזוג עלו שלב וכבר לא היה ניתן לגשר בין הצדדים. מקורבים לזמרת בת ה-39, הפצירו בה בעצמם לעזוב את בעלה.


עוד סיפורי סלבס:
מה יאכלו אורחי החתונה של ציון ברוך ויאנה יוסף?
לא תאמינו מה קים קרדשיאן עשתה לבתה!
המקצוע החדש של מארינה מקסימיליאן

מלאני בי. ספלאש
עשתה בשכל. מלאני בי וסטפן בזמנים טובים יותר/ספלאש

השערורייה סביב בני הזוג החלה ביום שבת האחרון - כאשר מל בי נעדרה מתכנית ריאליטי הכשרונות הפופולרית. בהפקת התוכנית הודיעו כי המנטורית הובהלה לבית החולים בעקבות כיב קיבה, אולם הרופאים שחררו את השופטת הפופולרית על מנת שתוכל להשתתף בגמר התוכנית שנערך ביום שלמחרת. חרושת השמועות שהחלה מאז, עסקה בנוגע למצבה הבריאותי של הזמרת והסיבה האמיתית לגבי העדרותה.

מיד לאחר הופעתה של סקארי ספייס בתכנית, הצופים הביעו את זעזועם - זאת כיוון שפניה של בראון נראו חבולות והיא הופיעה ללא טבעת נישואים על ידה.

בלפונטה התייחס לגל ההשערות בטוויטר, כשצייץ "זה מגעיל ולא נכון". אחותה של מל בי, דניאל בראון, התייחסה אף היא לנושא- ועוד לפני שידור גמר התוכנית טענה שגיסה משקר וכי מלאני כלל לא נמצאת בבית חולים. "אתה אומר שהיא חולה", פנתה לבלפונטה, "איפה אחותי, מה עשית?". אמה של הזמרת והמנטורית, צייצה בטוויטר כי "הסיוט הכי גדול עבור אם הוא לדעת שבתה מאושפזת אבל לא לדעת היכן".

תיקי ה-X

שערוריה בגמר: האם בעלה של מל בי היכה אותה?

לכתבה המלאה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעזבי אותו! מל בי כפי שהופיעה חבולה ב"אקס פקטור"/מערכת וואלה!, צילום מסך

מקורב סיפר למגזין "מל אולי נראתה בסדר, אבל היא סבלה מכאבי בטן חזקים ונראתה סובלת מאוד". בהפקת התוכנית לחששו שהקולגה והבוס, סיימון קאוול, דאג למנטורית מאחורי הקלעים והיה בקשר עם בעלה - כי הזמרת לא היתה מסוגלת לתקשר בטלפון שלה. "סיימון בשוק, כולנו בשוק", דיווחו.

בראון ובלפונטה הפכו לזוג רומנטי בפברואר 2007, כך שלאחר ארבעה חודשים נישאו בחשאי בלאס ווגאס. לשניים בת משותפת בשם מדיסון (3), והיא גם האם החורגת של בתו של בלופנטה, ג'יזל. לבראון שתי בנות נוספות, פיניקס בת ה-15, ואנג'ל בת השבע, מיחסיה עם השחקן אדי מרפי.


וואלה! סלבס הייתה פעם מואשפזת בגלל כאבי בטן מסתוריים. ואז הבינה שאכלה פרה אחת יותר מדי.


רכלו על הדרמה של הספייס גירל בפייסבוק

מלאני בראון. GettyImages
יאללה ביי בלפונטה!/GettyImages
מלאני בראון. GettyImages
אז עכשיו יהיה לך זמן לאיחוד? מלאני בראון/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully