וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה אליסה מילאנו?

ואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

19.12.2014 / 1:12

הילדה המתוקה של "מי הבוס?", הפכה למכושפת מרגשת ואז גדלה להיות מילף לוהטת במיוחד על המסך הקטן ומול מצלמות הפפראצי. אבל מה קרה לפנים של אליסה מילאנו? צפו. וואלה! סלבס אחראית

"מתיחת פנים" לאליסה מילאנו/וואלה! NEWS

היא היתה הילדה הקטנה סמנתה ב"מי הבוס?", הספיקה לכשף כאחת האחיות של "מכושפות" ואפילו שימשה השראה לדמותה של "בת הים הקטנה" של דיסני - אבל לאן נעלמה אליסה מילאנו, אחת הכוכבות הצעירות הכי גדולות בעולם במהלך האייטיז והנייטיז. כיום בגיל 42, למען האמת, היא שחקנית די נשכחת.

מילאנו, שכבר בעשור השני לחייה הפכה לתופעת על בשנת 84' ולא זזה מהמסך עד לתחילת המילניום הנוכחי - לא רק מילף לוהטת (שהצטלמה לאחרונה כשהיא מיניקה את בתה הפעוטה עם השד שלוף), אלא גם אישה דעתנית שלא חוששת להביע את דעתה. כמו למשל במסגרת הריאליטי "פרויקט מסלול: אולסטארס", שבו היא מנחה ושופטת, כשהיא לא מתרועעת עם גברים כמו ג'סטין טימברלייק ודיוויד ארקט. פלא שהפנים הנאות שלה תועדו מול המצלמות במשך שנים?

כדי לבחון איך החברה השתנתה, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מילאנו - ומציגה לכם את השינוי החיצוני שאליסה עברה מאז שהתחילה כילדה מלהיבה ועד לכוכבת (העבר, אם להודות באמת) שהיא כיום. אז מה עבר על פניה של סמנתה מיסלי? קבלו את הבוסית.


וואלה! סלבס לא עובדת בשביל אף אחד. לא, לא.


עוד מתיחות פנים: מאט לה בלנק | בן סטילר | אן האת'וויי | קים קטרל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully