וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על ג'ודי פוסטר

שירות וואלה! סלבס

21.11.2014 / 0:31

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

ג'ודי פוסטר בטקס פרסי גלובוס הזהב, בוורלי הילס, 13 ינואר 2013. AP
היי ג'וד! ג'ודי פוסטר חוגגת/AP

# ג'ודי פוסטר בת ה-52 נולדה בלוס אנג'לס בקליפורניה לאבלין "ברנדי" אלה ולוציוס פישר פוסטר ה-3. היא החלה את הקריירה המקצועית שלה כשחקנית כבר בגיל שלוש, בפרסומת, אך תוך שנים בודדות כבר קטפה שלל תפקידים בסדרות טלוויזיה וסרטים. את הפרסום הגדול ביותר שלה קיבלה כאשר הייתה בת 13 וגילמה ילדה-זונה בסרט "נהג מונית", תפקיד שעליו הייתה מועמדת לפרס האוסקר.

# מתברר שהדמות של "איריס", הילדה-זונה השפיע רבות על אירוע היסטורי אמריקנית. ב-30 במרץ 1981, ירה ג'ון הינקלי הבן, שש יריות לעבר נשיא ארצות הברית רונלד רייגן. אחת מהן פגעה בנשיא, שנפצע, נותח והתאושש. הינקלי זוכה בבית המשפט מניסיון רצח, בשל טיעון של אי שפיות. במהלך עדותו הודה הינקלי שהושפע רבות מדמותה של פוסטר בסרט "נהג מונית", צפה בסרט לפחות 15 פעמים, התאהב בדמותה ונכנס לדמותו של הנהג. הוא החל לכתוב מכתבים לפוסטר ואף נרשם לאוניברסיטת ייל, שבה למדה, רק כדי להיות קרוב אליה. היא מצידה אמרה לו שהיא לא מעוניינת, אך הינקלי פירש זאת כמו טרוויס בסרט, והחל לתכנן התנקשות בנשיא ארצות הברית רק כדי להרשים אותה. מפחיד.

ג'ודי פוסטר. GettyImages
עשרות פרסים וזכיות. פוסטר/GettyImages

# מעבר לפרסים נחשבים ומועמדויות רבות לפרסים אחרים, פוסטר מחזיקה באוסף מרשים של כלי מטבח ואוכל, גאדג'טים לאפייה, אינספור כלי בישול וכן אוסף ענק של תמונות שחורות לבנות. רגע, מה.

# רוצים הוכחה לכך שממש הצלחת בחיים? בשנת 1997 שיחקה פוסטר בסרט המדע בדיוני "קונטקט", שבו גילמה דמות של אסטרונומית. שנה לאחר מכן גילו אסטרואיד שמקיף את כדור הלכת מאדים וקראו לו "17744 Jodiefoster". כבוד!

# פוסטר סובלת מגיל קטן מפוביה מחתולים, אחרי שהותקפה כילדה קטנה בת 10 על ידי אריה על סט סרטה "נפוליאון וסמנתה". החיה הפראית (לא פוסטר!), שהצטלמה לסרט, אחזה אותה בפה ואף גררה אותה מספר שניות. עד היום מתפארת פוסטר בצלקות על הגב ועל הבטן.


רכלו על השלדים בארון של ג'ודי פוסטר בפייסבוק

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ג'ודי פוסטר. Jason Merritt, GettyImages
ותספורת נגיד, לא תחליפי מתישהו?/GettyImages, Jason Merritt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully