וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוהרת או שדופה? הקאמבק של אנג'לינה ג'ולי

וואלה! סלבס

18.11.2014 / 14:51

מי שכונתה "האישה הסקסית בעולם" הגיעה לבכורת הסרט החדש שביימה בשמלה נוצצת - ועוררה סערה אצל המעריצים. האם אנג'לינה היא יפהפייה טבעית או דווקא רזה מדי? וואלה! סלבס מחלוקת

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
זוג נשוי/GettyImages

אז מה עבר על אנג'לינה ג'ולי בחודשים האחרונים, אלה שבהם שמרה על שקט תקשורתי? אה, היא בסך הכל הספיקה להינשא בסודיות לחצי השני והמרשים שלה, בראד פיט, לגדל איתו את ששת הילדים שליקטו מרחבי העולם ובמקביל לסיים את עריכת הסרט החדש שביימה. כעת, כך נראה, הגיע הזמן לקאמבק של הגברת מהוליווד - עם עלייתו של הסרט למסכים וחזרתה של אנג'י לשטיח האדום, מחויכת מתמיד.


עוד סיפורים נוצצים:
התפקיד המפתיע של יהודה לוי
קרב השניצלים: גלית גוטמן VS מיכל ינאי
שלום, עכשיו: הערב החשוב של יעל אבקסיס

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
מפרופיל? אנג'לינה ג'ולי/GettyImages
אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
רגע, באור יום היא נראית טוב יותר/GettyImages

ג'ולי, גררה את פיט עד לאוסטרליה הרחוקה להקרנה הראשונה של הסרט "לא נשבר", שם הפציעו על השטיח האדום בהופעה פומבית ראשונה שלהם כזוג נשוי כדת וכדין. למרות שהצהובונים ברחבי העולם שמחו לראות את במאית הפיצ'ר, כשהיא פוסעת בשמלת ערב עם תחרה של גוצ'י וביום שאחר כך גם בשמלת מיני אפורה של בית האופנה ורסאצ'ה - המעריצים הביעו ביקורת על המראה של הגברת.

הסיבה למסיבה? גופה הרזה של ג'ולי, שמהווה דוגמה ליופי מערבי ומודל לחיקוי של נשים רבות (טוב, גם של גברים) ברחבי העולם. בין השאר, טענו ברחבי הגלובוס כי היא "רזה מדי" ו"נראית כמו שלד מהלך", או כתבו ש"אין שום דבר טבעי באופן שבו אנג'לינה נראית היום".

להלן, תזכורת

כך נראתה אנג'לינה ג'ולי בשמלת כלה

לכתבה המלאה
אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
אנג'לינה ג'ולי קורנת ביבשת התחתונה/GettyImages

מיס ג'ולי עצמה, בחרה שלא להתייחס לביקורת על המראה החיצוני שלה, אלא פטפטה בעיקר על חיי הנישואים עם בעלה שיחייה. "זה עושה לנו טוב, להיות נשואים", פטפטה על פיט בבכורת הסרט על שבוי מלחמת העולם השנייה, ששרד וחי עד לפני כמה חודשים כנגד כל הסיכויים, "לא באמת היינו צריכים את הטקס, אבל טוב לי להרגיש שהוא בעלי". נניח.


וואלה! סלבס היתה משאילה לאנג'י קילו. או שניים. או 38.


רכלו על המראה של אנג'לינה ג'ולי בפייסבוק

אנג'לינה ג'ולי. GettyImages
ובכן, ביוש. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully