וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קים קטרל?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

21.11.2014 / 0:17

סמנת'ה ג'ונס חוזרת לעיר הגדולה? ייתכן שבעתיד, אבל בינתיים - שימו לב איך השתנה המראה של קים קטרל, שגילמה את הדמות הכי משוחררת מינית על המסך הקטן. וואלה! סלבס אנחה

אימג'בנק GettyImages

כנראה שבנות העולם בייצו השבוע בבת אחת, אחרי ששמועות עקשניות שצצו ברשת טענו לאפשרות ש"סקס והעיר הגדולה" - הסדרה שעיצבה דור שלם של נשים מתוחכמות שלא מתביישות להיכנס למיטה - תשוב למסך הקטן, אחרי יותר מעשור של היעדרות. לקים קטרל, או כפי שהעולם מכיר אותה, מיס סמנת'ה "אוהבת את זה בכל מצב" ג'ונס, צפויה לקחת חלק בפרויקט המסקרן ולהחזיר את הסקס לאופנה (אחרי שהסרטים שהגיעו אחרי הדרמה קצת הביכו את הצופים).

אבל עד אז - מה קרה עם מיס קטרל בשנים האחרונות? השחקנית בת ה-58, מתחזקת קריירת משחק פעילה עוד מאז שנות השבעים, אך זכתה להכרה בינלאומית כשגילמה את דמות האישה המשוחררת בסדרת הנשים העסיסית, הופעה בלתי נשכחת כאמא של בריטני ספירס וגם כעת, בסדרה החדשה הנחשבת "עור רגיש". בין לבין, הפציעה על שטיחים אדומים עם שלושה בעלים שונים (!), כשאת האחרון זרקה לפני עשור. מאז רק טוי בויז.

אבל איך השתנתה הגברת ג'ונס מול המצלמות? כדי לבדוק את האישה שלא מתביישת להתפשט מול המצלמות כהלכה, וואלה! סלבס בוחנת הפנים המתועדות של קים ומכניסה אתכם למכונת זמן יחד עם מיס "סקס והעיר" - כדי שתראו בעצמכם איך קטרל התבגרה מאז שהופיעה לראשונה כגברת צעירה ועד לאישה שמעצימה נשים אחרות שהיא כיום.


וואלה! סלבס מכירה את העיר הגדולה כמו את כף ידה. לגבי סקס... טוב, אין לה הרבה ניסיון.


עוד מתיחות פנים: מרי קייט ואשלי אולסן | ג'נט ג'קסון | רנה זלווגר | אלן דג'נרס

  • עוד באותו נושא:
  • קים קטרל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully