וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קייטי הולמס: "אין בי פחד יותר"

שירות וואלה! סלבס

30.10.2014 / 0:00

כשנתיים אחרי הגירושים המתוקשרים בין טום קרוז והולמס, הכוכבת מדברת על תקופת הנישואים ומזכירה לעולם שהייתה שחקנית לפני השידוך ההזוי - שהאפיל על הקריירה שלה. וואלה! סלבס לא מתחרטת

קייטי הולמס. David Livingston, GettyImages
מה עשו לך ג'ואי? קייטי הולמס/GettyImages, David Livingston

נדמה שחייה של השחקנית קייטי הולמס חוזרים לאט לאט למסלולם, לאחר הנישואים המוזרים לשחקן טום קרוז. עכשיו, בראיון שער למגזין People, היא חושפת פרטים חדשים על חייה כגרושה והמנטרה החדשה בחייה: לא לפחד יותר.

הולמס בת ה-35, מספרת למגזין כי "אין לי פחדים יותר, אין לי הרבה חוקים עבור עצמי ואני פשוט לא לוקחת את עצמי ברצינות". בראיון אומרת הולמס, שלאחרונה נראתה על המסך בעיבוד לספר "The Giver", אחרי מספר שנים של העדרות מהמסך הגדול, כי "כשזה מגיע לקריירה אני מוכנה לקחת על עצמי אתגרים חדשים".


רוצים עוד חדשות חמות?
אבא של קים קרדשיאן ממשיך במהפך
עבודות שירות? אייל גולן חוגג במסיבה
דיווה : שירי מימון במופע דראג

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אישה חזקה. קייטי הולמס שער מגזין PEOPLE/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשנת 2005, אם לא עודכנתם, הזוג כבש כותרות עיתונים ואתרים לאחר שנישא. חמש שנים וחצי אחר כך, פלוס ילדה משותפת בשם סורי - הספיקו להולמס, שלקחה את בתה, העבירה אותה בחשאי לדירה ששכרה מבעוד מועד בניו יורק והגישה מסמכי גירושים בעזרת עורך דין מאחורי גבו של קרוז, ששהה באותו זמן באיסלנד לצורך צילומי סרט. אחרי שהגירושים הושלמו, התברר שהשניים חתמו על הסכם טרום נישואים, לפיו הולמס קיבלה כ-15 מיליון דולר (שלושה מיליון לכל שנת נישואים!) וכן את האחוזה המשותפת בלוס אנג'לס, בשווי של 35 מיליון דולר.

שנתיים אחרי הגירושים, מתייחסת הולמס לאותה פרידה מפתיעה ואומרת "אני לא רוצה שהרגע הזה בחיי יגדיר את מי שאני, שיהפוך לחלק ממני". עוד הסבירה, "אני לא רוצה להיות מזוהה עם זה. הייתי שחקנית לפני, תוך כדי ואני שחקנית עכשיו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזמנים טובים יותר, כשהחוזה היה בתוקף. קייטי הולמס וטום קרוז/מערכת וואלה!, צילום מסך

הולמס, מתייחסת בראיון גם לילדתה הקטנה שמעסיקה אותה לא מעט, "היא הכל בשבילי, אני לומדת כל יום, ואני עדיין לומדת מהרגע בו הפכתי להיות אמא". חלק מהלמידה, היא מציינת, היתה להודות שלא הכל הולך חלק בבית. "הסבלנות שלי גדלה, אבל בין ארבע לשש בערב, בין קרב דגדוגים וסדנת אומנות בנוצצים - אני מנסה להחדיר בה גם נימוסים והליכות". חמודה.


וואלה! סלבס גם לא מפחדת בכלל. רק מפחמימות וסי היימן.


רכלו על הווידוי של קייטי הולמס בפייסבוק

סורי קרוז, קייטי הולמס. ספלאש
זמן כיף עם אמא. קייטי הולמס וסורי בבריכה/ספלאש
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אני בלי עקבים, זו הסיבה שאני באותו גובה כמוהו. קרוז עם הולמס/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully