וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ניפר לורנס מגיבה לראשונה: "מדובר בפשע מין"

שירות וואלה! סלבס

7.10.2014 / 17:13

הכוכבת ההוליוודית, שרק לאחרונה נפלה קורבן לדליפת תמונות עירום שלה, מדברת לראשונה על הטראומה שעברה ומודה, "פחדתי שזה יפגע לי בקריירה". וואלה! סלבס מתה עליה . בעירום

ג'ניפר לורנס על השטיח האדום, 2013-14. GettyImages
פשע מין!/GettyImages

וואלה! סלבס מעריצה את ג'ניפר לורנס. הנה, הנה אמרה את זה. ולמה? מלבד היופי המהפנט והמשחק הכובש - לורנס היא הראשונה מקורבנות פרשת תמונות העירום, שקמה ודיברה. ואם לא די בכך, גם עשתה זאת בכתבת שער, כשהיא עירומה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עירום אומנותי/מערכת וואלה!, צילום מסך

"כל כך פחדתי", חושפת לורנס בראיון למגזין "vanity fair", לא ידעתי איך זה ישפיע על הקריירה שלי. רק בגלל שאני מפורסמת, רק בגלל שאני שחקנית, לא אומר שביקשתי את זה. זה לא אומר שזה מגיע עם התפקיד. זה הגוף שלי, וזו אמורה להיות הבחירה שלי", אמרה השחקנית והוסיפה, "והעובדה שזו לא הבחירה שלי היא ללא ספק מגעילה. אני לא מאמינה שאנחנו אפילו חיים בעולם שכזה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וזה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד מספרת השחקנית בראיון כי, "התחלתי לכתוב התנצלות, אבל אין לי על מה להתנצל. אני הייתי במערכת יחסים אוהבת, נהדרת ובריאה במשך ארבע שנים. זו היתה מערכת יחסים בשלט רחוק, וזה או שהחבר שלך יצפה בפורנו או שהוא יסתכל על תמונות שלך".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עדיף שהחבר יראה את זה מאשר פורנו/מערכת וואלה!, צילום מסך

לורנס לא יכלה לעצור את פרץ הכעס ואמרה, "זה לא סקנדל. זה פשע מין. זו אלימות מינית. זה מגעיל. החוק צריך להשתנות, ואנחנו צריכים להשתנות. לבסוף הוסיפה, "הזמן מרפא, אתה יודע, אני לא בוכה על זה יותר. אני לא יכולה לכעוס יותר. אני לא יכולה לתלות את האושר שלי בתפיסת האנשים האלו, כי יתכן והם לא יתפסו. אני רק צריכה למצוא את השקט שלי". חמודה

כזכור, בחודש שעבר הוליווד והעולם כולו געש, בעקבות פריצתו של האקר לטלפונים סלולריים של מפורסמות רבות, שאף פרסם לא מעט תמונות עירום שלהן, ביניהן גם של לורנס וחברותיה לתעשייה: קייט אפטון, ריהאנה וקים קרדשיאן.

וואלה! סלבס לא הסתכלה על תמונות העירום של ג'ניפר, הן פשוט קפצו לה למחשב. אה, זה בעצם השומר מסך שלה. אופס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מחפשת את השקט שלה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully