וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על יו ג'קמן

שירות וואלה! סלבס

17.10.2014 / 2:30

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# יו ג'קמן הוא אמנם אחד מהכוכבים הגדולים בעולם הבידור העולמי, אבל לא תמיד הוא חלם על משחק כקריירה. רגע לפני, הוא עוד שקל להיות עיתונאי ולמד תקשורת באוניברסיטה הטכנולוגית סידני, עד שיום אחד לקח שיעור בדרמה ונדבק בחיידק המשחק. מרבית הכסף שהרוויח בתקופה בה ניסה לפרוץ כשחקן, הגיע מעבודות ליצנות בימי הולדת ותידלוק בתחנת דלק.

# למרות שכיום בטח לג'קמן אין תלונות על חייו, ילדותו היתה מלווה בקשיים ומשברים רבים. הוריו נפרדו כאשר היה בן שמונה, מיד לאחר מכן, אמו נטשה את אביו לאנגליה, והשאירה את אביו של ג'קמן לטפל בחמישה ילדים לבדו. עד היום נטישת אמו מלווה את ג'קמן, בעבר סיפר שהוא ילד "עצבני" כהגדרתו, שנטה לפרצי זעם ועצבים - מה שהציל את חיו לדבריו היה משחק הרוגבי הפופלארי באוסטרליה.

יו ג'קמן. גארת קתרמול, GettyImages
תשיר לנו סרנדה? יו ג'קמן מוכשר/GettyImages, גארת קתרמול

# תשכחו מאייל גולן או שרית חדד לחתונה הבאה שלכם, מסתבר שג'קמן מנצל את כשרון השירה שלו ומופיע בחתונות של חברים. בשנת 2006 הוא שר סרדנה בטקס הקידושין של חברתו האוסטרלית ניקול קידמן והזמר קית' אורבן.


# יו ג'קמן שיחק את דמותו של וולברין כשבע פעמים, אך חלק מהעבודה על התפקיד, אילצה אותו לאמץ שגרת אימונים אינטנסיבית ודיאטה שכללה אכילה של 6,000 קלוריות ביום! בשיאו הוא עמד על משקל של 110 קילו (של שרירים כמובן), לשם השוואה כמות הקלוריות היומית המומלצת לאכילה לגבר בגילו של ג'קמן היא בין 2,200 ל-3,000.


# חוץ ממשחק,שירה וריקוד, ג'קמן אוהב מאוד האבקות. כן כן, השחקן השרמנטי ניסה את כוחו ב2011 בהאבקות כאשר קידם את סרטו "פלדה אמיתית", פרץ לקרב של WWE ונלחם במתאבק דולף זיגלר. כמה שנים לפני שניסה את כוחו בהתאבקות, ג'קמן "התאמן" על ניצבים ופעלולנים בסרטיו. בשנת 2004 הוא שבר את ידו של ניצב אומלל וחסר מזל במהלך פעלול שלא הלך כשורה.

  • עוד באותו נושא:
  • יו ג'קמן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully