וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה אלן דג'נרס?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

17.10.2014 / 2:38

אחת הנשים הכי מצחיקות על מסך הטלוויזיה האמריקני, פעילה בעולם הבידור כבר יותר מ-30 שנים. אז חוץ מלקצר את השיער, מה קרה לפנים של אלן דג'נרס? צפו וגלו. וואלה! סלבס גירלז

צילום מסך

הייתם מאמינים שמלכת תכניות האירוח של ימינו ואחת הנשים המצחיקות בהוליווד, אלן דג'נרס, כבר בת 56? הבלונדינית חביבת הוליוודית היא אחת הנשים הגאות הראשונות - שפרצו דרך לנשים אחרות שאוהבות נשים על המסך הקטן, כבר לפני כמעט 20 שנים, בצעד שנחשב בזמנו לחסר תקדים.

דג'נרס, התחילה כקומיקאית כבר בתחילת האייטיז, אז הוגדרה כ"אישה המצחיקה באמריקה". עשור אחר כך כבר כיכבה סיטקום מצליח משלה, שבו החליטה לצאת מהארון בפרק מיוחד שעורר שערורייה באמריקה - וגרם לביטול הסדרה בעונה הבאה. אל דאגה, תוך כדי שהיא ניהלה רומן מתוקשר עם השחקנית אן הייש ומאוחר יותר עם בת הזוג הנוכחית שלה נישאה, פורשיה דה רוסי, הצליחה לשקם את הקריירה והפכה למנחת טוק שואו מצליח - כזה שהביא לה מעריצים רבים ברחבי העולם.

כדי לבחון מה קרה לפנים של דג'נרס, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד אלן הקצוצה, כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני שעברה מאז מצחיקה צעירונת ועד לאחרונה, כשהיא מנחה מבוקשת שמצליחה לשכנע את הכוכבים הגדולים בעולם לעשות שטויות מול המצלמה. הכי פאן, דג'נרס.


וואלה! סלבס מנסה להצחיק, אבל כולם סביבה רק בוכים.


עוד מתיחות פנים: ברוס ג'נר | קניה ווסט | פיבי מ"חברים" | ריאן ריינולדס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully