וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אולי די? ג'סטין ביבר נעצר אחרי תאונת דרכים

שירות וואלה! סלבס

2.9.2014 / 19:45

הכוכב הפרוע שוב מסתבך עם רשויות החוק. הפעם, ביבר נעצר על ידי משטרת קנדה - אחרי שהתנגש בנסיעה על הטרקטורון שלו ברכב של צלמי פפראצי, מה שהוביל לקטטה. וואלה! סלבס ריטלין

ג'סטין ביבר. splash
חינוך רע. ג'סטין ביבר על הטרקטורון/splash

על מה אתם חושבים כשאתם שומעים את צירוף המילים ג'סטין ביבר? אם פעם, שמו של הכוכב נקשר למעריצות צעירות צווחניות או שירי פופ מתקתקים, בתקופה האחרונה ביבר הוא שם נרדף לחוסר אחריות וצרות. ההסתבכות החדשה שלו ארעה בסוף השבוע האחרון בקנדה, אז הוא נעצר על ידי המשטרה המקומית לאחר שעבר תאונת דרכים - מה שהוביל לקטטה ולהשלכתו של הזמר מאחורי הסורגים. הכי מתיש.


סיפורי סלבס נוספים:
בייבי, לא! ג'סטין ביבר עוקף בתור בכסא גלגלים
מפרץ האהבה: בר רפאלי והחבר בסשן מזמוזים
יהודה לוי מודה: "אני לא מוכן לאהבה"

ג'סטין ביבר. splash
כך הוא נראה במעצר בארצות הברית. ביבר/splash

על פי הצהרת המשטרה הקנדית, שפורסמה היום (ג') בצהובונים האמריקנים, ביבר עבר תאונת דרכים בשעה שנסע על טרקטורון סמוך לעיר הולדתו של אליל הבנות, שבמחוז אונטריו. הצעירון, כך עולה מההצהרה, התנגש עם הטרקטורון ברכב וואן שבו שהו באותה שעה, איך לא, צלמי פפראצי. מהדיווחים מתברר שלנסיעות השובבות שלו, הצטרפה האקסית/ החברה הנוכחית/ הלא ברורה של הזמיר, סלינה גומז.

אבל כאן מגיע הטוויסט בעלילה: אם מההתנגשות כולם יצאו בלי פגע, אז קטטה שהתפתחה במקום בין ביברון לצלם הפפראצי המרושע - גרמה לנפגעים, כך שבעקבותיה ביבר נלקח למעצר ושוחרר בערבות. על פי המשטרה בקנדה, הוא שוחרר בערבות ויובא לשימוע בבית המשפט בסוף החודש, שאליו יהיה חייב להגיע בכבודו ובעצמו. כמובן שבעקבות המעצר בקנדה, ביבר עשוי להפר את העונש על תנאי שקיבל מבית המשפט בארצות הברית - אחרי שנגזרו עליו שנתיים של תקופת מבחן, בגלל שהרס את הבית של שכנו בלוס אנג'לס. פיהוק.


וואלה! סלבס החליטה לשלול את התואר "כוכב" מביבר. מעתה, הוא סתם ידוען סוג ג'.


רכלו על המעצר של ביבר בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully