וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: שאקירה ופיקה מצפים לילד שני

29.8.2014 / 0:01

מזל טוב! אחרי שבועות של ספוקלציות והשערות, הזמרת שאקירה מודיעה: "אני בהריון שני". הזמרת ובן זוגה, הכדורגלן ג'רארד פיקה, מצפים לבן שני, שנה וחצי לאחר לידת בנם הבכור, מילאן. וואלה! סלבס מכה שנית

הזמרת שאקירה, בן זוגה ג'רארד פיקה ובנם מילאן. David Ramos, GettyImages
משפחה מתרחבת. שאקירה, פיקה והבן מילאן/GettyImages, David Ramos

גול! כנראה שהבייבי בום המקומי מתפשט אל מעבר לים,הזמרת שאקירה הודיעה שהיא ובן זוגה, הכדורגלן ג'רארד פיק, מצפים לילד שני. שאקירה הקולמביאנית בת ה-37, סיפרה בראיון למגזין קוסמופוליטין המקסיקני, שייצא בחודש ספטמבר הקרוב, כי היא נמצאת בימים אלו בחודשי ההריון השני שלה מכוכב נבחרת ברצלונה. "כן, אני בהריון!". ההכרזה כאמור, מגיעה אחרי שבועות של ספוקלציות ושמועות.



בראיון הנרחב חושפת הזמרת שהשניים מצפים גם הפעם לבן. שאקירה סיפרה בהרחבה ובהתלהבות על מערכת היחסים שלה ופיקה בן -27 וכי השניים לא יכולים להיות יותר מאוהבים. "מי שרואה אותי מאוהבת, מבין שזה מצב קבוע", אמרה האם לעתיד, "אין שאלות, כי התשובה היא פשוט ברורה". פיקה ושאקירה יוצאים מאז שנת 2010 ומגדלים ביחד בן בשם מילאן, שנולד בינואר 2013.




רוצים עוד חדשות חמות?
קולולו: בראד פיט ואנג'לינה ג'ולי התחתנו בחשאי
"האח הגדול": המודחים בוחרים את המנצח שלהם
שובבה! קירה נייטלי מצטלמת טופלס

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סיבוב שני. שאקירה וג'רארד פיקה/מערכת וואלה!, צילום מסך

ההכרזה על ההריון, מעידה על שינוי במחשבה של שאקירה שסיפרה לפני מספר חודשים בראיון, שהיא עסוקה כרגע בכדי להביא ילד נוסף. "אם לא הייתי עסוקה בפרוייקטים מוזיקליים", אמרה, "אז כבר הייתי שוב בהריון. הייתי שמחה שיהיו לי שמונה או תשעה ילדים עם ג'רארד- קבוצת הכדורגל הפרטית שלנו".

שאקירה סיפרה גם כמה האמהות שינתה אותה "כשיש לך תינוק, אתה מרגיש את האהבה שלו, אתה מרגיש שלם", אמרה, "אתה רוצה רק לחלוק את החדשות עם העולם וכמה אתה מאושר". עדיין לא ידוע אם ההריון השני הוא זה שיוביל את השניים לחתונה, אך גם לשאלה זו התייחסה שאקירה "יש לנו כל מה שהכרחי, אתה יודע. יש לנו איחוד בינינו, אהבה אחד לשניה ותינוק".


גם ולואלה! סלבס יש את כל מה שהיא צריכה - מזרן לשים עליו ראש, טלוויזיה שקולטת את הערוץ הראשון ודלי של שוקולד השחר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
שחקן ברצלונה ג'רארד פיקה לצד חברתו, שאקירה. Rodolfo Molina, GettyImages
עכשיו הירכיים שלך בטוח ישקרו/GettyImages, Rodolfo Molina

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully