וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על קמרון דיאז

וואלה! סלבס

29.8.2014 / 0:06

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# למרות שבחיים לא הייתם מנחשים, אבל קמרון דיאז בעלת העיניים הכחולות, היא ממוצא לטיני. אביה, אמיליו דיאז מגיע ממשפחה קובנית עם שורשים ספרדיים, כך שהשחקנית מספרת בראיונות כמה היא גאה בשורשים שלה ומביאה לכל תפקיד שהיא עושה משהו מהמורשת הדרום אמריקנית שלה.

# כילדה, דיאז סבלה מהצקות רבות שנבעו מהמשקל הנמוך שלה. לדבריה היתה כל כך רזה עד שזכתה לכינוי "שלד" מחבריה לבית הספר.

קמרון דיאז. GettyImages
מזל טוב! קמרון דיאז/GettyImages

# בתקופת בית הספר התיכון, דיאז הייתה חלק מקבוצת הריקוד והעידוד של קבוצת הפוטבול והופיעה מספר פעמים על המגרש. יחד איתה, למד באותו תיכון גם הראפר סנופ דוג, שזוכר עד היום את חברתו ללימודים. "היא תמיד הלכה עם החברות שלי, ממש מגניבה". לעומתו דיאז זוכרת את סנופ כבחור ממש רזה, שתמיד הלך עם קוקו, "ואני בטוחה שקניתי ממנו מתישהו מריחואנה".

# בשנת 2003, התלוננה דיאז נגד צלם על כך שהוא מאיים לפרסם תמונות עירום שלה, אם לא תשלם לו כסף. בצילומים נראית דיאז בת ה-19 כאשר היא לבושה במגפי עור וביריות ברוח סאדו-מאזו. לטענת דיאז, איים עליה כי קוני התמונות ישתמשו בהן כדי להרוס את מסע קידום המכירות לסרט ההמשך ל"מלאכים של צ'רלי", שייצא באותה שנה. השופט קיבל את עמדתה ושלח את הצלם לכלא, לכמעט ארבע שנים.

# למרות שנדמה כאילו פניה של דיאז מושלמות, גם היא עברה כמה "שיפוצים קלים" כולל ניתוח אף. בשנת 2000, עברה ניתוח באפה, אחרי ששברה אותו מספר פעמים בתאונות משונות, כאשר האחרונה בהן היתה תאונת גלישה. למרות שהודתה שבעבר חשבה על ניתוח קוסמטי, היא עברה את התהליך הכואב רק בגלל קשיי הנשימה שמהם סבלה. אה-הא.


רכלו על השלים בארון של קמרון דיאז בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully