וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביונסה פנתה לגווינת' פאלטרו לקבלת עזרה בגירושים

21.8.2014 / 0:16

למרות שהיא מנסה לשדר עסקים כרגיל, ביונסה פנתה בתקופה האחרונה לחברתה הטובה גווינת' פאלטרו לעצות בענייני גירושין. למה יש חברות? וואלה! סלבס חברה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
תעזרי לי אחות. גווינת' וביונסה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בשביל מה יש חברות? בשבועות האחרונים, אתרי הבידור ברחבי העולם מדווחים בהרחבה על הנישואים המתפרקים של הדיווה מספר אחד בעולם, ביונסה, ובעלה הראפר ג'יי זי. עכשיו נדמה שיש הסלמה בגזרה הרומנטית של השניים.

מאז תקרית המעלית האלימה, בה אחותה העצבנית של קווין בי, סולאנג', הכתה את ג'יי זי, החלו לצוץ שמועות על סדקים במערכת היחסים המצליחה - מדיבורים על רומנים עם נשים שונות (ביניהן בת טיפוחיו ריהאנה) ועד דיווחים על כך שברגע שהטור המצליח והמשותף שלהם, On the run, יגיע לסיומו באמצע ספטמבר ביונסה (32) וג'יי זי (44) יכריזו על גירושים.

אם לא די בכך, ביממה האחרונה, צצו ידיעות באתרים בחו"ל על כך שביונסה התעייפה מלהעלות תמונות משותפות שלה ושל ג'יי זי לחשבון האינסטגרם שלה, ופנתה לחברתה הטובה, גווינת' פאלטרו, לעצות ועזרה בענייני גירושים. או במילים אחרות איך-לסיים-את-מערכת-היחסים-בצורה-הטובה-ביותר, דבר שפלטרו יודעת עליו דבר או שניים.

נשף הגאלה השנתי במטרופוליטן, מאי 2014. GettyImages
איך זה יגמר?/GettyImages

האמא של בלו אייבי, כנראה אהבה את הדרך בה גווינת' והאקס כריס מרטין סיימו את נישואיהם בחודש מרץ האחרון, לאחר יותר מעשר שנות נישואין, והחליטה לפנות אליה לייעוץ והדרכה.

המקורבים ממשיכים ומספרים, שביום שלאחר הודעת הפרידה העתידית כשג'יי ובי יראו ביחד בציבור ויצולמו, "הם יראו לבביים אחד עם השני". מוקדם יותר החודש, בזמן שהזוג הופיע בלוס אנג'לס, השתיים, כך על פי מקורבים, נפגשו בביתה של פלטרו ובילו ערב ביחד. מעניין על מה דיברו?


וואלה! סלבס מעבירה שיעורים פרטיים באיך להיות כלבה מרשעת. מאה הפונים הראשונים יקבלו שיעור חינם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully