וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קפואה: ג'ניפר לופז נרטבת במי קרח

שירות וואלה! סלבס

18.8.2014 / 16:48

קבלו את המצטרפת החדשה ל"אתגר הקרח" שכובש את העולם: האשה והישבן המפורסם בעולם ג'ניפר לופז. ששפכה על עצמה מים קפואים בעזרתם של ילדיה התאומים. וואלה! סלבס ביג בוטי

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מי יכול עליי? ג'ניפר לופז/מערכת וואלה!, צילום מסך

רגע אחרי שאייל גולן הצטרף לטרנד "אתגר הקרח", קבלו את המתמודדת החדשה והסקסית באתגר ששוטף את העולם, ג'ניפר לופז - שלקחה על עצמה את האתגר המקפיא והעלתה את הסרטון לרשת. הכל כדי להעלות את המודעות למחלת ה- ALS.

בסרטון הווידאו, לופז בת ה-45, משוויצה גם בשרירי הבטן המפוסלים שלה, כאשר היא לובשת חזיית ספורט שחורה, עדות לשעות של אימוני אירובי וכפיפות בטן מפרכות. ההפתעה המשמחת היא עוזריה של לופז לאתגר, שני ילדיה הקטנים התאומים מקס ואמה - שעזרו לסחוב את דליי המים הקפואים בזמן שלופז מתאמצת לא לצרוח מהקור של המים.

עוד חדשות לוהטות?
נינט מדברת על ניתוח קיסרי
הקמפיין החדש של קארין כהן
הדיאטה המלחיצה של רותם אבוהב

מי שאתגר את לופז להרטיב את עצמה באמצעות מי קרח, היו שחקן הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו (שצילם את עצמו בתחתונים בלבד) ואשת הספורט טרייסי אנדרסון. לופז בתמורה, העבירה את האתגר לפרטנר המוזיקלי שלה, הראפר פיטבול ולתגלית המוזיקלית החדשה איגי אזליה, ולחברה הכי טובה שלה, השחקנית ליאה רימני ("מלך הגבעה").

לופז, כאמור, היא המצטרפת הטרייה לגל הסרטונים של מפורסמים ברחבי העולם שכבר נעתרו למשימה ושפכו על עצמם דלי קרח - בהם ג'סטין ביבר, שהעביר את האתגר לנשיא ברק אובמה, ממציא פייסבוק מארק צוקרברג, כוהנת הלייף סטייל מרתה סטוארט, הטייקון אופרה ווינפרי, ג'סטין טימברלייק ועוד רבים ברחבי העולם.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אמא! מה אני עושה כדי למכור את האלבום הכושל שלי?/מערכת וואלה!, צילום מסך

לגולשים שלא בקיאים ברזי האתגר הרטוב, הנה הפרטים: אדם שלוקח חלק באתגר שופך על עצמו דלי מי קרח ומאתגר עוד שלושה אנשים לעשות את אותו הדבר. יש להם 24 שעות לעשות זאת, או לתרום לעמותה למלחמה בניוון שרירים. עד ליום שישי האחרון העמותה אספה קרוב לעשרה מיליון דולר והיד עוד נטויה. המטרה: העלאת המודעות ועידוד תרומה למחלת ניוון השרירים חשוכת המרפא.


וואלה! סלבס שפכה על עצמה הבוקר דלי של עמבה.


רכלו על ג'יילו רטובה בפייסבוק

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אלוהים, חבל שלא שפכו עליי מרגריטה קפואה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
טוב, ילדים. תניחו לאמא... ג'ניפר לופז לחה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully