וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תביעה נגד ביונסה: "אני האמא האמיתית של בלו אייבי"

17.8.2014 / 0:06

עוד סקנדל לרשימה: תביעה חדשה נגד הזמרת ביונסה ובעלה ג'יי זי הוגשה על ידי אשה, הטוענת שהיא זו שנכנסה להריון מהראפר והביאה לעולם את בלו אייבי. וואלה! סלבס מבחנה

ג'יי זי, ביונסה, במשחק של ברוקלין. AP
עוד צרות בקו המשפחתי?/AP

אם חשבתם ששמועות על גירושים הן הבעיות היחידות איתן מתמודדים הזוג המלכותי של עולם המוזיקרה - אתם טועים. הצרות בבית משפחת קרטר בחודשים האחרונים לא מפסיקות להגיע, אחרי תקרית המעלית האלימה בין אחותה של ביונסה, סולנאג' לג'יי זי, שמועות על גירושים מרים ורומן מחוץ לנישואין של הראפר המפורסם עם בת טיפוחיו ריהאנה - מגיע הפרק החדש בסאגה הרומנטית של השנה. הפעם היא גדולה מאי פעם.

אתרי בידור ברחבי העולם, מדווחים שתביעה הוגשה נגד הזמרת, על ידי אשה הטוענת כי היא אמה הביולגית של בלו אייבי , בתם הבכורה של הזוג. בתביעה, היא טוענת שהיא זו שילדה את בתם של השניים בינואר 2012.

כזכור, במהלך הריונה של הגברת הראשונה של עולם המוזיקה, נפוצו לא מעט שמועות בדבר אמיתות ההריון. לא מעט אתרים טענו כי ביונסה בעצם נושאת מתחת לחולצה כרית הריון וכי קיימת אם פונדקאית שבעצם נושאת ברחמה את הילדה שלה ושל בעלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שלה או לא? ביונסה ובלו אייבי/מערכת וואלה!, צילום מסך

אממה, לזוג כנראה אין סיבות לדאגה, שכן, האשה התובעת, טינה סילס שמה, ידועה ברזומה שלה בהגשת תביעות דומות לזוגות מפורסמים כמו קים קרדשיאן וקניה ווסט והדוכס והדוכסית מקיימברידג' וויליאם וקייט. על פי המסמכים שהוגשו לבית המשפט סילס מבקשת לבדוק האם יש קשר גנטי בינה לבין בלו הקטנה ואת הקשר המוקדם בינה לבין הזוג.

כרגע, נדמה שהתביעה הזאת לא מדירה שינה מעיניהם של השניים, שנמצאים בעיצומו של מסע הופעות משותף ומצליח, בזמן שאתרי הבידור בעולם מחזיקים את נשימתם לראות האם התחזיות על כך שביונסה תתגרש מג'יי זי, בסיומו של הטור בספטמבר, אכן יתממשו.


וואלה! סלבס הגישה תביעה נגד אמא שלה שזרקה אותה לאימוץ בגיל צעיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully