וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פנלופה קרוז מתחרטת? "אני לא מומחית לעניין המזרח התיכון"

שירות וואלה! סלבס

31.7.2014 / 11:46

יומיים אחרי פרסום המכתב שבו האשימו השחקנית הספרדייה ובעלה חוויאר ברדם, את ישראל ב"רצח עם" כלפי הפלסטינים - קרוז מתנצלת ומבהירה כי אינה "מומחית בעניין". וואלה! סלבס שומרת טינה

פנלופה קרוז על השטיח האדום, 2013. GettyImages
וזה ששברת לנו את הלב, מה עם זה?! פנלופה קרוז/GettyImages

רק לפני מספר ימים, הצליחה השחקנית, פנלופה קרוז, לעורר את זעמם של מאות אוהבי קולנוע ספרדי מקומיים, כשחתמה על מכתב חריף לצד בעלה, השחקן חוויאר ברדם, שבו טענו שישראל מבצעת "רצח עם". כעת, השחקנית הספרדייה מתנצלת ומבהירה את הודעת הגינוי החריפה שעליה חתמה.

המכתב הפומבי, שעליו היו חתומים בני הזוג לצד אנשי קולנוע ספרדיים אחרים, בהם הבמאי פדרו אלמודובר, עורר סערה בעולם ובעיקר טענות על כך שהשנייים מגלים אנטישמיות ומצדדים בצד אחד בלבד. נראה שהלחץ החברתי עשה את שלו, והיום (ה') לפנות בוקר, פרסמה קרוז הודעת הסבר, שבאמצעותה היא מבהירה מה הוביל אותה לחתום על מכתב הגינוי וטטוענת ש"אינה מומחית בעניין". אה, באמת?


עוד סיפורי סלבס:
מה?! טהוניה רובל ומישל מרסיה מתחתנים
מדונה ממשיכה להטיף לשלום והפסקת אש
כוכב הבקסטריט בויז: "מתפלל עבור ישראל והפלסטינים"

חוויאר ברדם, פנלופה קרוז. AP
בעלך לא מתחרט? קרוז וחוויאר ברדם/AP

"אני לא רוצה להיות לא מובנת כשזה נוגע לנושא כל כך חשוב", הסבירה השחקנית בהבהרה שפרסם הדובר שלה. "אינני מומחית בעניין ואני מודעת לבעייתיות ולמורכבות שלו. התקווה והכוונה שלי בחתימה על המכתב הקבוצתי, היתה לפעול לשלום בישראל ועזה". עוד הוסיפה קרוז, כי היא "מלאת תקווה שהצדדים יגיעו להפסקת אש ושלא יהיו נפגעים חפים מפשע, משני צדי הגבול".

כאמור, לפני כיומיים פורסם המכתב המדובר, בו גינו את פעילותה של ישראל במהלך מבצע צוק איתן. "על ישראל להסיר את המצור, שממנו סובלים בעזה למעלה מעשור שלם", ציינו במסר החריף. בנוסף, האשימו את הקהילה הבינלאומית בכך שהיא לא נוקפת אצבע למנוע את התקיפות. את האשמה בהסלמה במצב הביטחוני, תלו האמנים בישראל, שלטענתם מעודדת את "כיבוש השטחים הפלסטינים במקום לשוב לגבולות 67'".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
פנלופה קרוז בטקס האוסקר מרץ 2014. GettyImages
מחכים להודעת התנצלות זוגית. קרוז/GettyImages

את מכתב ההבהרה שלה, סיימה קרוז בהבעת תקווה לאחדות ושלום. "אני מאמינה בתרבותיות, שיכולה להביא לאומץ שיהיה עולם, שבו בני אדם יכלו לחיות זה לצד זה". הודעת ההבהרה, אגב, יצאה מטעם השחקנית בלבד ולא קשורה לבעלה ברדם, לבמאי אלמדובר או לאמנים אחרים החתומים עליו.


וואלה! סלבס שרפה את הדרכון הספרדי שלה ולא תשתה יותר קאווה. לעולם.


בואו תרכלו בפייסבוק של וואלה! סלבס אם אתם סולחים לפנלופה קרוז

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully