וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החיים יפים: אחינועם ניני בביקיני

וואלה! סלבס | צילום: SPLASH

13.7.2014 / 14:39

הזמרת ופעילת השלום ארזה את המשפחה וטסה לאיטליה לחופשת בטן-גב על יאכטה. לא לפני שיצאה בקריאה להפסקת אש, כמובן. וואלה! סלבס מוצ'ו בלה

אחינועם ניני. splash
מישהו ראה את השלום? אחינועם ניני/splash

אמנם בישראל לא הכי בטוח לפקוד את חופי הים בימים אלה, בשל אימת הטילים והמצב המתוח ששורר - אבל היי, בשביל זה קיימים חופי איטליה, לא? תשאלו את הזמרת, פעילת השלום וה-BFF של האפיפיור, אחינועם ניני, שארזה את בעלה ושלושת ילדיה לחופשה באיטליה.

ניני (או "נעה" כמו שהמקומיים בארץ המגף אוהבים לקרוא לה) פופלרית בארץ המגף, כך שהיא נמצאת שם בימים אלה כדי לקדם את המוזיקה שלה. אלא שעסקים לחוד והנאה לחוד, ובין ראיון אחד לשני ניצלה הזמרת את מזג האוויר החמים ואת הנוף המקומי, כדי להנות מבטן-גב על גבי סיפון יאכטה פלוס ביקיני חושפני, שמציג לראווה אג'נדה לוחמנית.

עוד רכילות?
טהוניה רובל: "אני מתה מפחד"
ניקול ראידמן: "צריך למחוק את עזה סופית"
ג'יזס! ונסה וויליאמס מבקרת בכותל המערבי

אחינועם ניני. splash
רטובה. אילוסטרציה/splash

תסמכו על ניני שגם בזמן חופשה, היא תנצל את הזמן לפתוח את פיה, כשפרסמה בעמוד הפייסבוק שלה קריאה נרגשת למנהיגי העולם להפסיק את המלחמה הנוכחית: "אני באיטליה עכשיו עם בעלי והילדים, באי היפה של איסיקה, כל כך שקט פה. אני ברת מזל להיות רחוקה הרחק מהטירוף אך לבי במזרח.. בוכה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אחינועם ניני. splash
וכן, מאחור. אחינועם ניני/splash

ניני נמצאת באיטליה בימים אלו כדי לקדם את אלבומה החדש "Love Medicine". לפני מספר ימים היא התראיינה לסוכנות הידיעות המקומית - אז אמרה במהלך הראיון ואמרה כי אינה מאמינה שראש ממשלת ישראל נתניהו, מעוניין בשלום. "פגשתי את אבו מאזן ברמאללה", מספרת ניני, "אני מאמינה שהוא מעוניין בשלום. לצערי אני לא יכולה לומר את אותו הדבר לגבי ראש הממשלה שלי".

לאחר מכן המשיכה ואמרה כי "אין לנו ברירה. אין לנו מקום אחר ללכת אליו. זו המדינה שלנו. זו הארץ שלנו. זו גם הארץ של הפלסטינים. אנחנו צריכים למצוא דרך להגיע לשתי מדינות".


וואלה! סלבס גם הרחיקה עד איטליה כדי להנות משפע הפחמימות, המאפים והמאהבים האיטלקיים. צ'או בלה!


רכלו על ניני בביקיני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully