וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פמלה אנדרסון מתגרשת מבעלה, בפעם השנייה

שירות וואלה! סלבס

8.7.2014 / 23:44

הצהובונים בחו"ל מדווחים כי כחצי שנה אחרי שמלכת הבלונד פמלה אנדרסון, הכריזה כי נישאה בשנית למפיק ריק סלומון - הם עומדים בפני גירושים. כן, פעם נוספת. וואלה! סלבס כישלון

פמלה אנדרסון, ריק סלומון. GettyImages
כבר לא. שוב. פמלה אנדרסון וריק סלומון/GettyImages

טוב, פמלה אנדרסון כנראה צריכה להפנים - בכל מה שנוגע לחיי נישואים, לבלונדינית האולטימטיבית אין מזל. על פי הדיווחים מעבר לים, הכוכבת הגישה בקשה לגירושים מבעלה בחצי השנה האחרונה, ריק סלומון.

אבל לא מדובר בפעם הראשונה שבה הם מתגרשים - כיוון שהבלונדה והמפיק האמריקני כבר נישאו ונפרדו (אחרי כחודשיים בלבד) בשנת 2007. כעת, לפי דיווח של האתר TMZ, מדובר בפרידה קורעת הלב השנייה של אנדרסון מסלומון. הלם? לא ממש.


סיפרי סלבס נוספים:
פמלה אנדרסון משאירה טיפ ענק בירושלים
עקבו אחרי וואלה! סלבס גם באינסטגרם
עלה ברשת: הנסיכה דיאנה בבגד ים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
בזמנים טובים יותר. אנדרסון וסלומון בחופשת ירח הדבש שלהם בישראל, לפני מספר חודשים/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחודש ינואר האחרון, אנדרסון הפתיעה כשקיצצה את שיערה הבלונדיני ונפנפה בטבעת נישואים (שנייה) מסלומון. אז, הכוכבת בת ה-47 הסבירה ש"היא מאוד מאושרת", כי בדיוק נישאה מחדש לאקס המיתולגי (שמוכר בין השאר, בזכות ההופעה שלו בקלטת הסקס של פריס הילטון). ימים ספורים אחר כך, השניים נחתו בישראל לחופשת ירח דבש מרגשת, שבמסגרתה ביקרו בים המלח וירושלים. עם זאת, מתברר שאוויר ההרים לא הספיק בכדי להשאיר אותם יחד.

מדובר בפעם הרביעית שבה כוכבת "משמר המפרץ" (שאף כיכבה לא פעם בעירום בין דפי מגזין "פלייבוי"), עומדת בפני גירושים. מלבד פרידתה הקודמת מסלומון, היא היתה נשואה כשלוש שנים למוזיקאי טומי לי וכן במשך כשנה לזמר קיד רוק.

התזמון לבקשת הגט מסלומון לא ברור - כיוון שימים ספורים לפני שהוגשה, בעלה (בקרוב לשעבר, כנראה) זכה בכמעט שלושה מיליון דולר (!) בטורניר פוקר נוצץ. לוזרית?


וואלה! סלבס לא מתכוונת להפסיק להתגרש, ברגע שתמצא חתן. לפחות לפעם אחת!


מצאו לפמלה אנדרסון שידוך נוסף בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully