וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריהאנה צופה במשחקי המונדיאל. בעירום

שירות וואלה! סלבס

7.7.2014 / 11:21

חולים על כדורגל? כי אחרי צפייה בתמונות שמפרסמת הילדה הרעה ריהאנה, בזמן שהיא מעודדת שחקנים שמזיעים על הדשא - אולי גם אתם תצטרפו לשיגעון הספורטיבי. וואלה! סלבס גוללל

ריהאנה. טוויטר, צילום מסך
טוב, אז מדובר באילוסטרציה. ריהאנה טופלס/צילום מסך, טוויטר

מאז שרשת אינסטגרם (המרושעת!), החליטה להסיר את הפרופיל של ריהאנה, עולם הבידור הבינלאומי זוכה להרבה פחות עירום ושערוריות של עור חשוף, לפחות מכיוונה של הילדה הרעה. מזל שחשבון הטוויטר של מיס ברבדוס עדיין לא נמחק - כך שהיא יכולה להשוויץ בפיגורה המעורטלת שלה מול קהל של מיליוני מעריצים באופן חופשי, בלי הפרעות. ומתי הזמן הטוב ביותר לעשות זאת, מאשר בזמן צפייה במשחקי הכדורגל שמשגעים בשבועות האחרונים את העולם?


עוד סיפורי סלבס:
סמבה: ריהאנה מדגמנת עירום ברזילאי
כרטיס זוגי: המפורסמים מבלים בבכורת סרט
בני גולדשטיין אחרי "האח הגדול": ”כבשתי את לינור”

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
רגע, אז את חובבת ברזיל, כן? הילדה הרעה/מערכת וואלה!, צילום מסך
ריהאנה. טוויטר, צילום מסך
כאן ריהאנה עוד לבושה יחסית. ואוהדת את הולנד/צילום מסך, טוויטר

ריהאנה, כך מתברר, נכנסה חזק לענייני המונדיאל (זה הזמן לזמזם שיר של שאקירה או ג'יי לו ברקע) - אז את משחקי הנבחרות על הגביע העולמי, היא כנראה רואה תוך כדי שהיא מנפנפת וחושפת את הגביעים הפרטיים שלה. בנוסף, רי-רי מצייצת קריאות עידוד לנבחרת ברזיל, צילומי מסך של אוהדות שהיא מחבבת במיוחד מהיציע או תמונות מעובדות שלה כנימפה אקזוטית בשילוב דגל של מדינה כזו או אחרת.

מה הקטע? עירום ועריה, כנראה. הרי את כל התמונות נטולות בגדים, רי-רי כנראה חשפה בעבר - רק שהפעם, היא עושה את זה תוך קריאות שמחה על כל גול, הסכמה עם השופט על כרטיס צהוב, וכן הפגנת אהדה לניימאר, מסי ושאר החבר'ה שעדיין מזיעים על המגרש, בגשם, שרב או 90 אחוזי לחות, אי שם בברזיל. המשחקים מעולם לא נראו שמחים יותר, או משהו.


וואלה! סלבס לא צופה במשחקי המונדיאל בעירום, היא מעדיפה להתפשט מול שידורי חוזרים של "פיצוחים".


רכלו על הקבוצה שאתם אוהדים בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully