וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כמו בתולה, בערך: ג'סיקה סימפסון התחתנה

וואלה! סלבס

6.7.2014 / 14:36

הפופסטאר/ אישיות טראש, בלונדינית ג'סיקה סימפסון, נישאה בסוף השבוע לאבי ילדיה, אריק ג'ונסון - בטקס נוצץ בקליפורניה. אז איזה צבע של שמלה בחרה הכלה? וואלה! סלבס פעם שנייה

ג'סיקה סימפסון. GettyImages
עכשיו הם משפחה גם באופן חוקי! ג'סיקה סימפסון עם אריק ג'ונסון והבנות/GettyImages

כמו כל אישיות טראש אמריקנית, ג'סיקה סימפסון מאמינה בהזדמנות שנייה לאהבה (בתקווה שלא תגיע לפעם שלישית, רביעית או שמינית!). כוכבת הפופ בעבר ואישיות ריאליטי (או כהנת דיאטות) בהווה, נישאה אתמול (ש') לבן הזוג שלה בארבע השנים האחרונות, שחקן הפוטבול לשעבר אריק ג'ונסון. כן, בערך שנה אחרי שהביאו לעולם את בנם אייס וכשנתיים אחרי לידת בתם מקסוול. כמו בתולה ממש.


עוד סיפורי סלבס:
בר רפאלי מדגמנת תחתונים ופוני חדש
מתיחת פנים: איך השתנתה ג'סיקה סימפסון?
לשף באהבה: יהודה לוי ומורן אטיאס מפתיעים

החתונה של ג'סיקה סימפסון. ספלאש
הכלה בוורוד מזעזע. יחד עם השושבינות/ספלאש
החתונה של ג'סיקה סימפסון. ספלאש
כמה נוצץ. האירוע של סימפסון וג'ונסון/ספלאש

סימפסון וג'ונסון, אמרו את השבועות שלהם אחד לשנייה רגע אחרי חגיגות יום העצמאות האמריקני - בטקס חתונה מצומצם (בערך), שנערך בחווה בעיירת החוף סנטה ברברה. בין 250 האורחים הנוצצים, היו גם אחותה של ג'סיקה, הזמרת אשלי סימפסון, השחקנית ג'סיקה אלבה וכוכב "מופע שנות ה-70" טופר גרייס. הכלה לבשה שמלה בצבע ורוד בהיר של בית האופנה מרקיזה, בתה הקטנה שמשה כנערת הפרחים ובנם בן השנה של השניים נשא את הטבעות. הכי מרגש.

העובדה שהשניים מאורסים כבר מאז סוף שנת 2010, לא זרזה את סימפסון להחליף טבעות עם ג'ונסון. היא הרי כבר היתה נשואה בעבר באופן מאוד מתוקשר לכוכב להקת הבנים ניק לאשיי, שצילם איתה ריאליטי מצליח על חיי הנישואים שלהם - עד שזרק אותה כשלוש שנים אחרי שאמרו "איי דו". בתקווה שהפעם הם יחיו באושר ועושר עד עצם היום הזה.


וואלה! סלבס מאמינה בהזדמנות שנייה רק כשמדובר בטעמי גלידה. זה הכל.


רכלו על החתונה של ג'סיקה סימפסון בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully