וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולסטאר! החברה של רונאלדו מצטלמת בעירום

שירות וואלה! סלבס

2.7.2014 / 11:18

לנבחרת פורטוגל כבר אין סיכוי לזכות במונידאל? הנה פיצוי: אירינה שייק, החברה הלוהטת של רונאלדו, מורידה את הבגדים ומוכיחה למי יש את הגביע האמיתי בבית. וואלה! סלבס נבדל

אירינה שייק. מקסים, צילום מסך
פחות עירומה. אירינה שייק מדגמנת/צילום מסך, מקסים

רונאלדו עצוב כי נבחרת פורטוגל הודחה ממשחקי הגביע העולמי בכדורגל? מזל שאירינה שייק, הדוגמנית והגירלפרנד הפרטית של כוכב המגרש כריסטיאנו רונאלדו - מצליחה לנחם אותו (וכנראה את שאר חברי הקבוצה) בכמה תמונות לוהטות במיוחד שצילמה עבור המגזין "מקסים". מי צריך באמת גביע, כאשר פרס כזה ממתין לך בחדר ההלבשה.

שייק, שלא חוששת להפגין עירום מפעם לפעם, כשהצליחה לגרום אפילו לבן הזוג הלוהט להסיר את בגדיו לאחרונה עבור צילומים, תעשה בקרוב את הצגת הבכורה שלה על המסך בעיבוד קולנועי לסיפורו במיתולוגי של הרקולס. עד אז, היא ממשיכה לעשות מה שהיא יודעת לעשות הכי טוב - לגרום לכל הגברות לקנא ולהוציא לגברים את העיניים.


עוד סיפורים לוהטים:
מתחמם? אירינה שייק מתפשטת ומצטלמת
שובבה: קמרון דיאז חושפת בחולצה רטובה
שולטת בעולם: ביונסה המשפיעה ביותר

אירינה שייק. מקסים, צילום מסך
קצת יותר חושפנית/צילום מסך, מקסים

ניסיון עבר של טופמודלז, שהחליטו להפתיע ולהופיע על המסך הגדול, לא תמיד צלח אצל הקהל והמבקרים - אבל אם תשאלו את שייק (שלא מפחדת להביע את דעתה), זה לא ממש מזיז לה. "לא אכפת לי מדעתם של אנשים, גם לחבר שלי לא אכפת. יש אנשים שיאהבו אותך ויש כאלו שישנאו אותך, אתה חייב להיות חזק", גילתה. את המשנה המפורטת, סיפקה שייק בת ה-28 בראיון פלוס תמונות רטובות במיוחד לגיליון הקיץ של המגזין "מקסים".

שייק, סיפרה על ההצעות שקיבלה להופעה בקולנוע, לפני שהסכימה לעשות את תפקיד ה"פריצה" שלה. "הייתי מקבלת תסריטים עם דמויות של ברמנית, חשפנית, לא שאני חושבת שאהיה ברמנית או חשפנית גרועה - אבל דמות המיתולוגיה היוונית! זה תפס אותי, אירינה זה שם יווני, אז חשבתי לעצמי שזה כנראה הגורל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
אירינה שייק. מקסים, צילום מסך
לוהטת! אירינה שייק/צילום מסך, מקסים

על קריירת הדוגמנות המצליחה שלה, שייק לא מוותרת עדיין ולוקחת אותה מאוד ברצינות. "בשבילי זה עסק לכל דבר, לא תחביב. אני לא אוציא עכשיו כ-20 אלף דולר על נעליים", הצהירה. אבל מאיזה חלק היא הכי נהנית בעולם הדוגמנות? "העניין הכספי והעצמאות שיש לי". ברור, פלוס החבר הלוהט.


וואלה! סלבס גם פעם הורידה בגדים בים, עד שפעילי גרינפיס הגיעו לדחוף אותה חזרה למים.


רכלו אירינה שייק טופלס בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully