וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על טום קרוז

שירות וואלה! סלבס

5.7.2014 / 0:00

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# למרות התדמית המצוחצחת והנקייה (בערך) של טום קרוז, חייו של אחד מכוכבי הקולנוע הכי מצליחים בעולם, לא היו מאושרים תמיד. קרוז, גדל במשפחה קתולית שנשלטה על ידי האב, שהתעלל בהם נפשית ופיזית. השחקן אף התייחס לזה פעם בראיון וקרא לאביו "סוחר של כאוס" .

# החינוך הקתולי השפיע עליו במשך שנים. לפני שהפך לאחד מכוכבי הקולנוע הגדולים בעולם ולאחד מהדמויות המזוהות ביותר עם כת הסיינטולוגיה, קרוז גדל והתחנך כקתולי ואפילו חלם להיות כומר כאשר היה ילד. אבל כוחה של הוליווד כנראה יותר חזק מכוחו של אלוהים - כך שהוא נמשך היישר לעולם הסרטים בלוס אנג'לס ובגיל 24, אף יצא נגד האמונות הדתיות שלו.

טום קרוז. GettyImages
במי אתה מאמין? טום קרוז/GettyImages

# למרות שיצא נגד האלוהים, קרוז עצמו כוכב כל כך גדול עד שיש אפילו יום שמוקדש לו במיוחד. כן כן, העשירי לאוקטובר, הוא יום שמוקדש כולו כדי לכבד את קרוז, ביפן! היום שמוקדש לקרוז נחגג מאז שנת 2006 לציון פועלו של ההוליוודי והעובדה שהוא ביקר במזרח הרחוק יותר מכל שחקן מערבי אחר.

# פרצופו של קרוז מוכר למיליוני אנשים ברחבי העולם, אבל יופיו היה השראה לפרצוף מוכר אחר. כאשר אולפני דיסני יצרו את הסרט "אלאדין", הם לקחו את פניו של קרוז הצעיר כהשראה לדמותו של גיבור הסרט המצויר ששלט בקופות בשנת 1992 ברחבי העולם.

# על המסך הגדול הוא רגיל לגלם את גיבור האקשן טוב הלב (ברור, עם החיוך הצחור שיניים והמראה היפה) - אבל מתברר שגם בחיים האמיתיים שלו מחוץ למצלמות, קרוז מתגלה כגיבור אמיתי. בשנת 96', אחרי שהיה עד לתאונת פגע וברח, קרוז לקח את הנפגעת לבית החולים. אחרי שגילה שאין לה ביטוח רפואי שמכסה את הטיפול, הוא שילם עבור ההוצאות הרפואיות שלה שעמדו על סכום של 7,000 דולר. המקרה אגב, התרחש באותה שנה בה הציל שני ילדים לאחר שכמעט נמחצו בזמן הקרנת בכורה של סרטו.


רכלו על טום קרוז גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully