וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחת פנים: איך השתנתה קייטי פרי?

וואלה! סלבס | צילום: אימג'בנק - GettyImages

4.7.2014 / 1:02

כוכבת הפופ שטורפת את העולם כמעט בת 30 - אבל איך השתנתה קייטי פרי מאז שהיתה בלונדינית נוצרית תמימה ועד שהפכה לאחת הדיוות השחרחרות הנועזות ביותר? וואלה! סלבס קיסד אה גירל

אימג'בנק GettyImages

קבלו בנהמה את האחת והיחידה, הגברת עם הסוכריות, אחת מדיוות הפופ שטורפות את העולם בשנים האחרונות - את קייטי פרי. זמרת (ששמה האמיתי הוא בכלל קייטי הדסון), שהחלה כממתק פופ נוצרי והפכה לאחת הפופסטארז שמדהימה את העולם עם תלבושות שנויות במחלוקת, מילים שובבות בלהיטיה ולא חוששת להפגיז בהופעות פרובוקטיביות על הבמה (או בראיונות שהיא מעניקה לתקשורת), מבלה מול הצלמים כבר עשור שלם של פאן.

הזמרת שנישקה בחורה וממש אהבה את זה, היא בכלל בלונדינית שנולדה לפני כמעט 30 שנים בקליפורניה הזהובה. אבל רק לפני עשור, החליטה לצבוע את שיער לשחור, להתחבר לבנות כמו קאשה וה-BFF ריהאנה, וכמובן, להתחיל לשיר על כמה חוויות מיניות, מה שהזניק אותה למעמד של סופרסטאר גלובלית. עם הלהיטים של פרי, הגיעו גם הנישואים ומאוחר יותר הגירושים לקומיקאי ראסל ברנד, לצד שלל חברים מוכרים אחרים בהם רוברט (הנושך) פטינסון.

אבל איך קייטי השתנתה בשנים האחרונות (מלבד הצבעים ההזויים בשיער)? כדי לבחון מה קרה לפנים של מיס פרי, וואלה! סלבס מכניסה אתכם למכונת הזמן יחד עם הכוכבת - כשהיא מציגה לכם את השינוי החיצוני של הקליפורניה גירל מאז שעוד היתה זמרת פורצת אך אנונימית ועד לימים אלה ממש. זהירות, היא אכן נושכת.


וואלה! סלבס נישקה פעם בחורה, אבל ההיא כנראה שלא נהנתה כמו קייטי פרי.


עוד מתיחות פנים: קתרין זיטה ג'ונס | זאק אפרון | ריאן גוסלינג | אופרה ווינפרי

  • עוד באותו נושא:
  • קייטי פרי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully