וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על מריל סטריפ

שירות וואלה! סלבס

27.6.2014 / 0:08

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

אם כל השחקניות של הוליווד, הגברת מריל סטריפ, חוגגת יום הולדת - סיבה מספיק טובה לשלוף כמה שלדים מהארון שלה.

# אז נכון, למרות שבאמתחתה 18 מועמדויות לאוסקר, מריל שמעה גם את המילה "לא" בעברה. למעשה, בניגוד לסיפורים על שחקנים קשיי יום, סטריפ שמעה בחייה את המילה "לא" ארבע פעמים בלבד, כאשר נבחנה לסרטים "ג'יגולו אמריקאי", "שארית היום", חלומות מתוקים" ו"אליזבת".

# למרות הסירובים הקשים, סטריפ הנערצת על ידי מיליונים ברחבי העולם, ידועה גם בתור מעריצה לא קטנה בעצמה. אחרי שראתה את המחזמר "מאמא מיה" בברודווי, היא כתבה מכתב לצוות השחקנים - מה שנתן לבמאית ההצגה את האומץ לגשת לסטריפ ולהציע לה תפקיד בעיבוד הקולנועי של הסרט.

# למרות הצלחתה כשחקנית, סטריפ כמעט שלא בחרה במקצוע הזה כדרך חיים. אחרי הלימודים שלה בתיכון, הגישה השחקנית בקשה להרשם ללימודי משפטים באוניברסיטה, אבל בגלל שנרדמה ולא התעוררה לראיון הקבלה - ראתה בזה כסימן שעליה לא להמשיך בלימודי המשפט, מה ששינה את מסלול חייה.

מריל סטריפ. Kevin Winter, GettyImages
מדונה, מי? מריל סטריפ/GettyImages, Kevin Winter

# לא רק בבגרותה סטריפ הייתה נערצת. כתלמידת תיכון, סטריפ נחשבה לאחת התלמידות הפופולריות ואף נבחרה למלכת הנשף, בטקס הסיום בתיכון שלה. אולי זה קשור לעובדה שהיתה מעודדת מאוד מבוקשת.

# מי שלא כל כך אוהבת את הגברת סטריפ, כך על פי שמועות, היא מדונה. מה הקשר? השתיים היו מועמדות סופיות לשחק את תפקיד אווה פרון בעיבוד הקולנועי ל"אוויטה" - תפקיד אותו קטפה הזמרת. הדבר הרגיז את סטריפ, שלטענת מקורביה הגיבה ב"אני אתלוש לה את הגרון". לאורך השנים, השחקנית המוערכת הכחישה את היריבות והשלימה מעגל כאשר החליפה את אותה מדונה בסרט "מוזיקה מהלב", לאחר שמדונה פרשה ממנו לאחר חילוקי דעות אומנותיים עם הבמאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully