וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבדת: קים קרדשיאן באירוע זיכרון לשואה

שירות וואלה! סלבס | צילום: אימג’בנק, Gettyimages

8.5.2014 / 13:04

מה עשתה מלכת הריאליטי האמריקנית יחד עם הנשיא אובמה וסטיבן שפילברג באותו אירוע? קרדשיאן כיבדה את זיכרון הנרצחים בשואה וכמובן, תיעדה לאינסטגרם. וואלה! סלבס לא לשכוח

קים קרדשיאן. GettyImages
"הזמינו, אז באתי". קים קרדשיאן וניצולת השואה/GettyImages

כשאת כוכבת טראש הוליוודית (ואחת הנשים המפורסמות בעולם כיום), החיים שלך עוברים מאירוע לאירוע. אבל אם האיוונט שבו קים קרדשיאן הלהיבה השבוע בניו יורק היה עוד מקום מפגש אופנתי בהחלט - אז ערב הגאלה שאילו הגיעה אמש (ד') של קרן השואה, שהוקמה על ידי סטיבן שפילברג, היה שונה לחלוטין.

קרדשיאן, ישבה לבדה בחברת כמה מהאנשים המוכרים בעולם, בהם נשיא ארצות הברית, ברק אובמה, באירוע שכולו זיכרון של מעשים אכזריים ונוראיים בהיסטוריה.


עוד סיפורי סלבס?
מעמיסה: אביבית בר זוהר עוברת דירה
בלינג! ג’ניפר סנוקל מנפנפת בטבעת אירוסים
הרצל אמר: יאיר נתניהו והחברה חוגגים יחד

קים קרדשיאן. GettyImages
תומכת גם בנפגעי השואה הארמנית. קרדשיאן על השטיח האדום/GettyImages
ברק אובמה, סמואל ל. ג'קסון. GettyImages
הכי מכובדים. הנשיא אבמה עם סמואל ל. ג'קסון/GettyImages

קרדשיאן, הגיעה לאירוע של "הקרן לתיעוד ניצולי שואה" שהקים הקולנוען (אחרי שסיים לביים את "רשימת שינדלר") - שציינה כ-20 שנות פעילות בערב מיוחד בלוס אנג'לס. קימי, בילתה את הערב של שפילברג בחברת ענקים כמו ברברה סטרייסנד והשחקנים ליאם ניסן וסמואל ל. ג'קסון, אבל ישבה (באופן לא מפתיע בכלל) לצד ניצולה בת 100 (!) רצח העם הארמני - שהוא עם מוצאה של מיס קרדשיאן (הסופר אמריקנית).

אחרי האירוע בהנחיית קונאן אובריאן, שבו הפציע לא רק נשיא ארצות הברית (או הצ'ילבה של משפחת קרדשיאן) בנאום מרגש על קורבנות רצח עם, קימי דאגה להעלות תיעוד שלה עם ניצולת השואה שבחברתה בילתה את הערב. "מתרגשת להיות בערב של קרן השואה ולתמוך בעדויות", כתבה הגברת בחשבון האינסטגרם שלה ועוררה מודעות למעשים ולפעילות הארגון, רגע לפני שתיארה של מי הבגדים שלבשה לאותו איוונט. מקסימה.


וואלה! סלבס מכבדת את קרדשיאן הזוכרת, לא את זו שמזכירה לכולם מה היא לובשת.


רכלו על האירוע שבו השתתפה קים קרדשיאן בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully