וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלונד אמבישן: ביונסה מצטלמת טופלס

שירות וואלה! סלבס

9.4.2014 / 0:06

קווין בי ניסתה להוכיח שהיא לא עוד סופרסטאר עם גבר חזק מאחוריה - אלא אישה שמחליטה מה טוב עבורה, כשהצטלמה בלי חלק עליון עבור מגזין גאה. לוהט? מאוד. וואלה! סלבס XO

ביונסה. מגזין OUT, סריקה
שיכורה מאהבה, אילוסטרציה. ביונסה על שער המגזין OUT/סריקה, מגזין OUT

אז כמה זמן עבר מאז הפעם האחרונה שבהיתם בחזה של קווין בי, הלא היא מיס בוטילישס, או בשמה הידוע יותר - ביונסה? כנראה שלא הרבה מדי, כיוון שבזמן האחרון היא לא חוששת להשוויץ במעט עור חשוף. הפעם, הדיווה עושה זאת בסט צילומים נוטף סקס עבור המגזין הגאה "OUT", במסגרת ראיון שבו היא מדברת, איך לא, על המיניות הנשית המתפרצת. שיכורה מאהבה? כנראה.


עוד סלבס? קבלו:
ג’יזל משתוללת עם הילדים בביקיני
קים קרדשיאן חושפת את הישבן המלוכלך שלה
ממש כמו פעם: בר רפאלי וציון ברוך משתטים במונית

ביונסה. מגזין OUT, סריקה
השאיפה שלה בחיים? להיות משוחררת. סליחה, מאושרת/סריקה, מגזין OUT
ביונסה. מגזין OUT, סריקה
נהג, גלגל את המחיצה בבקשה. ביונסה בלי חזייה/סריקה, מגזין OUT

רגע אחרי שארזה את המזוודות וחזרה לארצות הברית, בתום סיבוב הופעות ארוך מהרגיל, הפופסטאר חבשה פאה א-לה-מרילין מונרו והסירה את הבגדים (או לפחות את החלק העליון), עבור סדרת צילומים של הצמד סנטיאגו ומאוריציו. בין לבין, הספיקה לקשקש על גירל פאוור, בכל זאת, היא מעטרת את שער "גיליון הכוח" של המגזין שחביב על בני הקהילה הגאה. "יש כוח עצום בעצמאות, אישה צריכה להיות חופשיה ומשוחררת עם המיניות שלה", מסבירה ביונסה.

ביונסה. מגזין OUT, סריקה
קמה בבוקר ככה? מושלמת! ביונסה/סריקה, מגזין OUT

"ישנו מוסר כפול כשזה נוגע למיניות של אישה, גברים כל כך חופשיים כשזה נוגע לנושא הזה ונשים ממש לא. זה מטורף, נשים פשוט הפכו לקורבנות", ממשיכה אשתו של הראפר הקשוח, זה שמדבר על מכות בלהיט "Drunk in Love", ג'יי זי. נו, אותה ביונסה שנוהלה עד לפני כמה שנים על ידי אביה הכל יכול, זה שעזר להפוך את בי לכוכבת על. "את יכולה להיות אשת עסקים, אמא, אמנית, פמיניסטית - אבל עדיין להיות יצור מיני מאוד. זה לא סותר". אה הא.

את המנטרות, מסכמת ביונסה בכך ש"כולנו דומים ורוצים את אותו הדבר: הזכות להיות מאושרים, להיות מי שאנו רוצים להיות ולאהוב את מי שאנו בוחרים לאהוב". ובכן, העולם אוהב אותך גם ללא החזייה, פופסטאר.


וואלה! סלבס ידועה בכוח הנשי המרהיב שלה. זאת כנראה הסיבה שהיא מרגישה כוח להחטיף לקיר אגרוף (ואז לשבור אצבע או שתיים) מדי שבוע.


רכלו על התמונות הלוהטות של ביונסה גם בפייסבוק

ביונסה. מגזין OUT, סריקה
אוהבת אתכם כמו XO. ביונסה/סריקה, מגזין OUT
  • עוד באותו נושא:
  • ביונסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully