וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מירנדה קר מתפשטת ומגלה: "אני נמשכת לנשים"

שירות וואלה! סלבס

1.4.2014 / 9:31

אורלנדו בלום? הטופמודל מירנדה קר, שעד לא מזמן תפקדה כאשתך - ממש לא מתביישת לחשוף סודות מיניים שלה. תוך כדי שהיא מתתפשטת עבור סט צילומים רותח. וואלה! סלבס או-לה-לה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
גרביים, מישהו? מירנדה קר נטולת בגדים/מערכת וואלה!, צילום מסך

יש כאלה, שעבורם הדרך הכי טובה להתגבר על פרידה, היא ככל הנראה להתפשט על סט הצילומים ובמקביל לגלות שלל סודות מלוכלכים. זה לפחות מה שעוזר למירנדה קר, הטופמודל האוסטרלית שעד לפני כמה חודשים עוד היתה אשתו של אורלנדו בלום - אבל היום, הגברת היא דוגמנית על, אמא במשרה מלאה וגרושה לוהטת במיוחד, שלא מתביישת לחשוף הכל, תרתי משמע, עבור מגזין גברים מכובד.

עוד סלבס לוהטים? הנה:
עצבים! יעל בר זוהר עוררה דרמה בבית קפה
רווקה בשטח: סיון קליין מבלה עם ידיד
רטוב: בר פאלי מדגמנת ביקיני

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כן, אלה הפטמות שלה, אבל אתם גם כנראה מאוד שמחים לראות אותה/מערכת וואלה!, צילום מסך

קר, תועדה על ידי צלם העל מריו טסטינו עבור גיליון מאי של הגרסה הבריטית למגזין GQ, כמיטב המסורת האישית שלה - נטולת בד לגופה (מלבד זוג גרביים מציק). זו אמנם לא הפעם הראשונה שדוגמנית "ויקטוריה'ס סיקרט" מתערטלת, אבל מדובר באחד הצילומים החושפניים ביותר שלה - כאלה שיותירו אפילו את האקס ההוליוודי והאבא של בנם המשותף (כן, מישהו ממש יצא מתוך הבטן הזו!) כשהוא פעור פה. תאכל אבק, אורלנדו.

מלבד הפרצופים המפתים לעדשת המצלמה, קר בת ה-30 לא חששה לשוחח על ההרגלים המיניים שלה בראיון למגזין, תוך כדי שהיא מגלה כמה סודות מלוכלכים מעברה. מה למשל? הגברת, כך מתברר, אוהבת לקיים יחסי מין לוהטים כשהיא טסה באוויר - וגילתה שלא פעם (ולא פעמיים) חוותה אורגזמה בשירותים של מטוס, גם יחד עם פרטנר נוסף וגם כשהיא לבדה (!).

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
וכעת, על הבטן. מירנדה קר עירומה/מערכת וואלה!, צילום מסך

"גיליתי שכאשר אני מקיימת פחות יחסי מין, הגוף שלי חטוב פחות בהתאמה", סיפרה קר השובבה, "כמה שיותר סקס גורם לזרועות ולבטן שלי להיות מוצקים יותר... אבל גרמתי לאורלנדו להמתין שישה חודשים לפני שהסכמתי לנשק אותו", חשפה הדוגמנית שכנראה שואפת להיות גם יועצת מיניות (?).

רגע אחר כך, הטופמודל פטפטה גם על פנטזיות ביסקסואליות, כשאמרה כמה היא אוהבת את גוף האישה ורוצה לגלות איך היא תרגיש עם עוד גברת בין הסדינים (מה שעדיין לא קרה, לפחות לטענתה) - ואפילו הסכימה לומר שהיא כבר יוצאת לדייטים. בינתיים, רק עם בני המין החזק. פו.


וואלה! סלבס מוכנה לנסות נשים בחדר המיטות. או גברים. או כל יצור בעל דופק לב סדיר שיסכים להתקרב אליה.


רכלו על התמונות הרותחות של קר גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מירנדה קר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully