וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: 5 עובדות שלא ידעתם על אדי מרפי

שירות וואלה! סלבס

4.4.2014 / 0:01

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלה שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# אדי מרפי הוא אחד השחקנים המצחיקים שפועלים בתעשיית הבידור בהוליווד, אבל לא רק. מתברר שמרפי הוא גם אחד השחקנים המרוויחים בתחום. מה הפלא? מרפי היה השחקן הראשון שקיבל מיליון דולר עבור סרטו הראשון (!). אחר כך מתלוננים על גזענות וכאלה.

# מה שבטוח הוא שמיסטר מרפי ידע להשקיע את הכסף בתבונה. עובדה, הוא קנה לעצמו אי שלם. לא בית, לא אחוזה - אי שלם, שנקרא Rooster Cay ושייך לאיי הבאהמה. מעניין אם הוא משתזף שם בעירום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מיליון דולר, אבל זה מה שאתה לובש? אדי מרפי/מערכת וואלה!, צילום מסך

# אבל לא רק על איים אוהב מרפי להוציא את כספו, אלא גם על נערות ליווי טרנסקסואליות. ב-1997, נעצר מרפי לאחר שאסף נערת ליווי שכזו בשדרות סנטה מוניקה שבלוס אנג'לס. לבסוף, הוא שוחרר. אולי השחקן רק ניסה ללמוד ממעשייה לצרכי תפקיד נשי חדש?

# מה שכן, יש רק לקוות שאת הכסף שלו הוא גם מבזבז על הבת שנולדה לו מהזמרת מלאני בראון, או כפי שאתם מכירים אותה - מלאני בי מלהקת הספייס גירלז. בטח ובטח בהתחשב בעובדה שבתחילה הוא הכחיש את העובדה שהוא האבא שלה. מזל שיש בדיקות די.אן.איי בעולם.

# ועוד משהו קטן שבטח העולם הספיק לשכוח. הרבה לפני שוויטני יוסטון נישאה לבעלה בובי בראון, היא ומרפי הנעימו האחד לשנייה את הלילות. כן, השניים היו זוג לתקופה קצרה, שבסיומה המשיכה הזמרת לזרועותיו של בראון, שהפך לבעלה.


רכלו על אדי מרפי גם בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully