וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטני ספירס רוצה להתחתן בבית של אלביס פרסלי

שירות וואלה! סלבס

11.3.2014 / 16:10

נסיכת הפופ שתמיד נודעה בטוב טעם, שוקלת ברצינות להינשא לארוסה באחוזה המפוארת של פרסלי המנוח. הסיבה? המון כסף שיתגלגל לחשבון הבנק של ספירס. וואלה! סלבס לוקיישן

בריטני ספירס. ספלאש
בקרוב אצלך. בריטני ספירס עם בן הזוג דיוויד לוקאדו/ספלאש

מתברר שהאירוסין של בריטני ספירס לבן הזוג הצעיר, דיוויד לוקאדו, נכנסים לשלב ההכנות הרציני, זה שבו הכלה לעתיד (או העוזרת האישית שלה) חושבת על מיקום מפואר לחתונה המרגשת. על הפרק, כך על פי חברים פטפטנים של נסיכת הפופ, חתונה באחוזת גרייסלנד. נכון, ביתו המפורסם של מלך הרוקנ'רול האגדי, אלביס פרסלי. הסיבה? כסף, הרבה כסף.


עוד סיפורים לוהטים?
וומנייזר! הצמוד הישראלי של בריטני ספירס
לוהט! המסיבה הפרטית של דורית בר אור
צפו: למה נינט טייב מבקשת צדקה?

חתונת פרסיליה ואלביס פרסלי, מאי 1967. GettyImages
כך זה נראה כשאלביס ופריסילה פרסלי נישאו. ואצל בריטני?/GettyImages

על פי דיווחים באתר הצהוב RadarOnline, ספירס לא מנפנפת בטבעת הגדולה שקיבלה לאחרונה לשווא - אלא ממש רצינית בכוונתה להתחתן בפעם השלישית. לכן, כך על פי יודעי דבר, היא כבר פנתה לבתו של הזמר המנוח, ליסה מארי פרסלי, כדי לבדוק אם תוכל לערוך את הטקס באחוזה שממוקמת בעיר ממפיס שבטנסי. טוב טעם, בסגנון דרומי.

השמועות על החתונה, החלו בתחילת השנה כשספירס נראתה עם טבעת יהלום ענקית על האצבע. מאז, היא עסוקה בעיקר בהופעות שלה בלאס ווגאס, אבל גם באיוונט שעשוי לשלשל לכיסה מיליוני דולרים, כמובן. "בריטני רוצה כמה שיותר תשומת לב לאירוע, כדי שתוכל למכור את התמונות מהחתונה לכל המרבה במחיר ובטוחה שזה יפורסם במגזינים ברחבי העולם", מספר חבר של ספירס.

הזמרת, כך על פי הטענות, מכרה את התמונות גם בחתונה השנייה שלה, עם אבי ילדיה קווין פדרליין. לחתונת הבזק הראשונה שלה עם חבר ילדות, שנערכה בעיר ההימורים, אין תיעוד. זה בסדר, הנישואין בוטלו בוטלה יממה אחר כך. "מדובר בלוקיישן מדהים עבור בריט ודייב, שהוא גם אטרקציה תיירותית", מספר המכר. נניח.


וואלה! סלבס תתחתן רק באולמי הילולה וטרלהלה. שיק, שיק, שיק.


רכלו על החתונה של בריטני בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully