וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

55 דברים ש(אולי) לא ידעתם על מדונה

15.8.2013 / 15:54

מלכת הפופ והשערוריות ניהלה רומן לסבי? למה היא שונאת רעמים? לכבוד יום ההולדת של מדונה, וואלה! סלבס נברה בארכיון ומצאה עובדות מעניינות מעברה - אחת לכל שנה. סלברייט!

מוכנים לקצת סלברשיין, מדונה סטייל? במקביל לציון 30 שנים לקריירה המפוארת שלה - מי שנחשבת מלכת פופ ודיווה בלתי מעורערת גם חוגגת השבוע את יום הולדתה ה-55. נכון, הגנים הטובים (והמנתחים הפלסטיים) מקשים להאמין שמדונה מבוגרת מספיק בשביל להיות האמא של כמה מהפופסטארז שהגיעו אחריה ואפילו משחקת במגרש של הכוכבים הכי גדולים - עם סיבובי הופעות שוברי שיאים, מיליוני מעריצים ברחבי העולם, תלבושות חושפניות ומוזיקה חדשה.

כדי שלא תגידו שוואלה לא הזמינה אתכם למסיבה של האייקון, היא החליטה לנבור בארכיון ולמצוא כמה עובדות מעניינות שכנראה לא ידעתם על הבוניטה. כן, 55 סיבות ל-55 שנים. הכי "Like a Virgin".

1. הסוף לבלבול: "מדונה" הוא לא שם הבמה של הכוכבת. זהו אכן השם שקיבלה כשנולדה, על שמה של אמה שנקראה כך בדיוק. אם תבדקו בתעודת הזהות שלה, תגלו ששמה המלא הוא - מדונה לואיז צ'יקונה.

2. השם "ורוניקה" נוסף לשמה בילדות כשם אמצעי, כשעברה טקס נוצרי-קתולי. את השם "אסתר" (כן, זו מהמגילה התנ"כית), בחרה לעצמה לפני עשור - בתור מאמינה בקבלה, תורת הסוד העברית.

3. יש לא מעט אנשים שמכנים אותה "מאדג'", אם כי לא בפניה (אחרת תוריד להם את הראש).

4. כשהייתה ילדה, כינוי החיבה שלה במשפחה היה "נוני הקטנה". אוווו.

5. הזמרת איבדה את אמה שנפטרה כתוצאה ממחלת הסרטן כשהיתה בת חמש בלבד, מה שכמובן השפיע על חייה - ועל היצירה שלה בהמשך. דמעה.

6. למדונה שלושה אחים, שתי אחיות, פלוס אח ואחות למחצה (מנישואיו השניים של אביה). כן, היא אחת משמונה ילדים לבית צ'יקונה.

7. היא בעצמה אמא לארבעה ילדים: לורדס (16, בתו של מאמן הכושר קרלוס לאון), רוקו (13) ודיוויד המאומץ (8, שאביהם הוא גאי ריצ'י), ומרסי (8), שאומצה אף היא ממלאווי שבאפריקה. מתי יש לה זמן לעבוד? תודה לאל על המטפלות.

8. היקב שבבעלות אביה של מדונה, טוני צ'יקונה, מוכר יין בשם "מדונה" - במחיר שבין 25 ל-40 דולר לבקבוק. זול? מהרו לרכוש, מדובר במהדורה מוגבלת.

9. שימו לב, בין קרובי המשפחה הרחוקים המפורסמים שלה, תוכלו למצוא את הדיוות סלין דיון וגוון סטפני, ואפילו השחקן מארק וולברג. הכי קשר משפחתי.

10. מדונה אולי נולדה במישיגן שבארצות הברית, אבל סביה הגיעו מהעיירה פאצ'נטרו שבאיטליה. לכן, כנראה, בסוף שנות השמונים החליטו להקים פסל בגובה ארבעה מטרים (!) בדמותה, שיוצב בכיכר העיר. כן, זה קריפי.

11. היא איבדה את בתוליה במושב האחורי של מכונית קאדילק. שנים אחר כך, צחקה כשאמרה שראתה בזה "צעד בקריירה שלה". עבד לה?

12. אם הייתם שואלים אותה לפני כ-50 שנים מה תרצה לעשות כשתהייה גדולה, התשובה שכנראה הייתם מקבלים ממדונה היא - בלרינה.

13. עוד לפני הפרסום הגדול, מדונה בכלל היתה מתופפת (!) בלהקת הפאנק-רוק The Breakfast Club. כלומר, עד שהבינה שהיא טובה יותר מכל שאר החברים יחד, והחליטה להתרכז בקריירה המקצועית. את מקומה בלהקה תפס שופט "אמריקן איידול" בעתיד, רנדי ג'קסון.

14. מצחיק, אבל מדונה הביסה שחקניות ענקיות כמו ברברה סטרייסנד וגלן קלוז, כשקטפה את פרס גלובוס הזהב על תפקידה כ"אוויטה", בטקס שנערך ב-97'.

15. היא עשתה אודישן לצד קווין קוסטנר עבור התפקיד הראשי בסרט "שומר הראש". את הג'וב קיבלה לבסוף דווקא וויטני יוסטון, כולם יודעים איך זה נגמר.

16. רגע לפני הפריצה הגדולה, מדונה ניסתה להתקבל לסדרת האייטיז המוזיקלית "תהילה". לא עבד לה ולכן לא ראיתם אותה רוקדת שם עם קוקו, לירוי והחבר'ה.

17. תפקיד שדווקא כן קיבלה - הוא זה של מכשפה לסבית, בסרט הניינטיז "ארבעה חדרים".

18. אבל מאדג' לא תמיד מקבלת החלטות קולנועיות נבונות. נניח, הפעם שבה ויתרה על תפקיד בסרט "הסנדק" או על תפקיד ראשי בסרט "נערי בייקר המופלאים" - זה שעבר למישל פייפר, שבהמשך קיבלה בזכותו מועמדות לאוסקר.

19. היא עצמה זכתה בתשעה פרסי "פטל הזהב", זה שמציין את השחקנים הגרועים ביותר בקולנוע. בין השאר - קיבלה את ה"כבוד" להיות השחקנית הרעה ביותר של המאה העשרים.

20. עד היום, מדונה שיחקה ב-22 סרטים וסדרות טלוויזיה, הופיעה במעל ל-200 סרטים תיעודיים, תכניות אירוח והופעות מצולמות, וביימה שני פיצ'רים בכבודה ובעצמה. הכי כבוד.

21. ספר השיאים של גינס קבע שמדונה היא הזמרת המוכרת ביותר ברחבי העולם, של כל הזמנים, אבל בטח יכולתם לנחש את זה לבד. ככה זה שאחרי 30 שנה בביזנס רכשו לא פחות מ-300 מיליון (!) אלבומים שלך.

22. באנגליה, היא נחשבת לזמרת המצליחה ביותר בהיסטוריה - עם 12 שירים שהגיעו למקום הראשון במצעד המקומי.

23. עד כה, היא שחררה לא פחות מ-77 סינגלים במהלך הקריירה, שהם חלק מ-15 אלבומים ושישה אלבומי אוסף. מכובד!

24. היא היתה מועמדת ללא פחות מ-28 פרסי גראמי, הנחשבים ביותר בתעשיית המוזיקה האמריקנית, מתוכם לקחה הביתה שבעה. גולדן גירל.

25. את השיר "Like A Virgin" בכלל יעדו לזמר שהוא גבר, אבל צירוף מקרים גרם לכך שמדונה שמעה אותו קודם והחליטה להפוך אותו לשלה. הוא הפך ללהיט הראשון שלה שהגיע לפסגת המצעדים.

26. אם תעמדו לצידה כשהיא נטולת עקבים, סביר להניח שתהיו גבוהים ממנה. הדיווה נישאת לגובה של 1.55 מטר בלבד.

27. לא מפתיע בכלל, אבל הכוכבת בילתה את שנות ילדותה כרקדנית מקצועית - סיימה את בית הספר התיכון בהצטיינות ואפילו למדה שנתיים באוניברסיטת מישיגן על חשבון מלגת ריקוד, עד שהחליטה לפרוש ולנסות את מזלה בניו יורק סיטי. את התוצאות רואים גם כיום על הבמה.

28. כשהגיעה לעיר הגדולה ונאבקה על כל דולר שיכלה להרוויח, הזמרת התקבלה לעבודה בחנות דונאטס. זמן קצר אחר כך פוטרה ממנה, אחרי שהשפריצה ריבה על פניו של לקוח.

29. בשנת 2002, היא כיכבה על הבמה בווסט אנד של לונדון - כשהשתתפה במחזמר " Up for Grabs".

30. מדונה היתה נשואה פעמיים לאושיות מעולם הקולנוע. הראשון היה השחקן שון פן, שאמר לה "איי דו" בטקס מרגש, שנערך ביום הולדתה ה-28.

31. היא בכלל הכירה את השחקן על סט הצילומים של הקליפ לשיר "Material Girl".

32. אחרי שעשו סרט משותף וצברו לא מעט כותרות בצהובונים על חיי הנישואין שניהלו במשך כשנתיים וחצי, מדונה ביקשה מפן גט. זה קרה בערב השנה החדשה של 1989.

33. בעלה השני של מאדג' היה הבמאי הבריטי גאי ריצ'י, לו נישאה ארבעה חודשים אחרי שילדה את בנם המשותף רוקו - בדצמבר 2000. השושבינה היתה החברה הטובה, גווינת' פאלטרו.

34. הפעם הנישואין החזיקו כשמונה שנים, עד שהשניים חתמו על מסמכי הגירושין בסוף שנת 2008.

35. את ההיכרות ביניהם אירגנו זוג חברים של השניים - הזמר היוצר סטינג ואשתו, טרודי סטיילר. זו הסיבה שהם משמשים כסנדקים של רוקו.

36.בין אלה שיצאה איתם (ולמרבה המזל לא נישאה להם), גם השחקן וורן בייטי, הדוגמן טוני וורד ושחקן הכדורסל הפרוע דניס רודמן.

37. היא אפילו שרדה דייט מפורסם עם מי שנחשב למלך הפופ, מייקל ג'קסון. השניים הגיעו יחד לטקס האוסקר של שנת 1991. כאמור, זה לא החזיק יותר מזה והשמועות טוענות שהיא אפילו ניסתה לעזור לג'קסון לצאת מהארון.

38. תאמינו או לא, ישנו זן של דובוני מים (כן, מדובר בבעל חיים אמיתי, שחי על טחב ויכול לשרוד בתנאים קיצוניים) - שקרוי על שמה של מדונה.

39. לכל דיווה יש את החולשה שלה. במקרה של מדונה, היא שונאת את הצבע כתום. לא תראו אותה מתקרבת למישהו שלובש את הצבע.

40. היא לא סובלת את הכינוי "נערה חומרנית", שדבק בה אחרי ששחררה את השיר המפורסם אי אז באמצע האייטיז - אך למרות זאת מכונה ככה בתקשורת ממש עד היום.

41. אה, והיא שונאת גם את פרחי ההורטנזיה (הידרנג'אה)- כמו שנתפסה אומרת כשהמיקרופון שלה פתוח במסיבת עיתונאים לפני כשנתיים, אחרי שכתב מציק העניק לה זר שלם (רק כדי לעצבן אותה).

42. מדונה כתבה יותר מעשרה ספרי ילדים שכתבה בעצמה, רובם בהשראת תורת הקבלה ואמונותיה.

43. אה, בתחילת הניינטיז היא פרסמה גם ספר למבוגרים בלבד, שנקרא בפשטות - "סקס". כן, הוא כלל כמה פנטזיות מיניות של מדונה שעלו על הכתב, פלוס צילומי עירום שלה בהשתתפות אושיות כמו נעמי קמפבל, הראפר ונילה אייס (שהיה הבויפרנד שלה באותה תקופה) והדוגמנית הישראלית, סטלה עמר.

44. מדונה הדגימה איך היא מבצעת מין אוראלי באמצעות בקבוק, במסגרת משחק שובב שצולם לסרט התיעודי " Truth or Dare". ליקוקים ונשיקות.

45. השיר "Supernatural", שהוציאה בשנת 89' בנוסף ל"Cherish" - מדבר על כך שמדונה מקיימת יחסי מין עם רוח רפאים (!). הו כן, קספר.

46. בשנת 1990 MTV לא הסכימה לשדר את הקליפ לשיר "Justify My Love" - שהיה מלא תכנים סאדו-מאזוכיסטים, יחסים לסביים ועירום - בטענה שהוא "פשוט לא בשביל הערוץ". מדונה שחררה את הקליפ כסינגל-וידאו ראשון בעולם, מה שהפך אותו לנמכר ביותר באותה שנה. היום ריהאנה וליידי גאגא מתפשטות עבור כל הקליפים.

47. חברת המשקאות "פפסי" שילמו לה לא פחות מחמישה מיליון דולר, עבור פרסומת למשקה בשנת 1989, שנגנזה לפני השידור בגלל שערוריית הצלבים הבוערים בקליפ "Like a Prayer". אופס-י.

48.הכי מוערכת: מדונה הספיקה לקבל אות של כבוד על הפעילות האמנותית שלה גם מהיכל התהילה של הרוקנ'רול ומהיכל התהילה הבריטי.

49. למרות זאת, למדונה אין כוכב שנושא את שמה בשדרת הכוכבים המפורסמת בהוליווד. הסיבה: היא היתה אמורה לזכות בכבוד כבר בשנת 1990, אבל סירבה בנימוס. מאז, כבר לא פונים אליה.

50. סיבוב ההופעות "Sticky & Sweet", שהתקיים בין השנים 2008-9, הוא המופע הרווחי ביותר של אמנית בעולם אי פעם. עם הכנסות של 407,713,266$ (כולל שתי הופעות סיום בישראל) - סיבוב ההופעות הוא הרביעי המצליח בכל הזמנים של אמן מוזיקלי.

51. הדיווה מספרת שבזמן הקלטת האלבום "Hard Candy" בשנת 2008, המפיק פארל וויליאמס גרם לה "לבכות כמו ילדה קטנה" באולפן.

52. היא גם הבעלים של רשת מכוני כושר בינלאומית שנקראה על שם אותו אלבום. אם יוצא לכם לקפוץ לסידני או למקסיקו סיטי, תוכלו לדמיין שאתם מזיעים (או בוכים) איתה.

53. מתברר שהיא ניחנה גם בכישרון לפאשן (ועשיית כסף), אחרת למה שחררה קולקציה משותפת עם רשת H&M - ובשנים האחרונות מוכרת פרטי אופנה גם תחת הלייבל הפרטי "Material Girl" - שמעוצב בשיתוף בתה לורדס.

54. הפחד הגדול של מדונה הוא מברקים ורעמים. כן, זה מלחיץ אותה!

55. על פי השמועות (שכנראה נכונות), מדונה ניהלה רומן לסבי קצר עם הקומיקאית וה-BFF שלה בסוף האייטיז, סנדרה ברנרד. נשיקות.


מרובעים: המפורסמים חושפים שרירי בטן

7 בום: מצעד הלוקים הכי לוהטים של מדונה

אחלו למדונה מזל טוב גם בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • מדונה
2
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully