וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלדים בארון: עובדות שלא ידעתם על אנג'לינה ג'ולי

וואלה! סלבס

8.6.2013 / 0:14

מדי שבוע וואלה! סלבס פותחת את הארון של אדם מפורסם לרגל יום הולדתו, ומוציאה משם סודות אפלים ועובדות שלא ידעתם - או סתם כאלו שהעדפתם להדחיק. וואלה! סלבס מוציאה לאור

# אנג'לינה ג'ולי היא ללא ספק האישה הכי יפה בתבל, אבל נראה שלא תמיד חייה היו כל כך זוהרים וקלים - בטח לא בכל מה שנוגע למראה החיצוני. בתור נערה, ניסתה ג'ולי את מזלה כדוגמנית. לצערה, היא לא כל כך הצליחה, מה שגרם לה לחתוך את עצמה עם חפצים חדים. בעבר היא גם הסבירה - "מסיבה לא ברורה, ההרגל של החיתוך העצמי ותחושת הכאב גרמה לי אולי להרגיש גם בחיים, לחוש סוג של הקלה, זו היתה טרפיה עבורי".

# אולי זו הסיבה לתחביב הדי הזוי של גברת בראד פיט, שנוהגת לאסוף להנאתה סכינים בכל מיני צורות, גדלים וצבעים. אה כן, היא גם אוספת מהדורות ראשונות של ספרים.

# אם לא די בחתכים שביצעה במו ידיה, במהלך הצילומים לסרט "טומב ריידר", נחתכה ג'ולי על ידי הנברשת על הסט, ויותר מזה - גרמה לשריפה בזמן שצילמה את הקפיצה המפורסמת שלה על המסך. המאורע המצער נגמר בבית החולים, כשהכוכבת סובלת מכוויות קלות. לא נורא, היא עדיין יפה.

אנג'לינה ג'ולי. S. Granitz, GettyImages
חיים שכאלה. אנג'לינה ג'ולי/GettyImages, S. Granitz

# עם כל האסונות שקרו לה במהלך הקריירה, אין ספק שג'ולי עוצרת לפעמים ותוהה האם היתה צריכה לדבוק בתכנית הראשונה שלה בתור נערה וללכת ללמוד להיות מארגנת לוויות. כן, מסתבר שאחת השחקניות הכי מרוויחות בהוליווד בכלל רצתה להיות מארגנת לוויות. סייקו!

# מה שכן, אנג'י תמיד יכולה להתנחם בעובדה שביום שתרצה לפרוש מעולם המשחק, היא תוכל להיות טייסת. למה? כי לשחקנית היפה יש גם רישיון טיס, למטוס חד מנוע. זה אמנם לא מטוס ג'מבו, אבל היי, סמכו עליה שהיא תוכל לעשות מה שהיא רוצה. אחרי הכל זו אנג'לינה ג'ולי.


הנה דברים שלא ידעתם על קריסטן סטיוארט

מה לא ידעתם על ויקטוריה בקהאם?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully