וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ון טרבולטה מעורב בסקנדל הומוסקסואלי

שירות וואלה! סלבס

15.3.2012 / 10:56

"ג'ון טרבולטה הציע לי כסף תמורת סקס", סיפר מסג'יסט מתוסכל לצהובון "נשיונל אינקווירר", כשסירב הציע השחקן הנשוי לצרף גם בלונדינית יפהפייה. וואלה! סלבס גריז לייטנינג

זה שנים רבות שג'ון טרבולטה חומק מהשמועות על נטיותיו המיניות. למרות שהשחקן נשוי ואב לילדים, יודעי דבר בהוליווד מוכנים להשבע כי טרבולטה "משחק בשביל הקבוצה השניה", אך עד לאחרונה לא היו הוכחות לכך.

מסג'יסט המום הגיע למערכת הצהובון "נשיונל אינקווירר" וסיפר כי פגש את כוכב הקולנוע דרך האינטרנט, לדבריו טרבולטה פנה אליו לאחר שמצא את פרטיו באתר אינטרנט פופולארי. טרבולטה הגיע לביתו של המסג'יסט שהעדיף להישאר בעילום שם, והסיע אותו למלון "בוורלי הילטון", שם נמצאה גופתה של וויטני יוסטון.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער מגזין הנשיונל אינקוויר/מערכת וואלה!, צילום מסך

עוד סיפר המעסה, כי לאחר שעה של מסג' מפנק, החל השחקן לשלוח ידיים וללטף את גופו החטוב. המעסה, שלא כל כך התלהב מהסידור, התרחק וביקש שיפסיק. לדבריו השחקן לא התייאש וניסה, לכאורה, להציע כסף, טובות הנאה ושאר פינוקים, אך המסג'יסט העדיף לוותר, מחשש שיואשם בזנות.

"הוא לא הסכים לוותר", דיווח המעסה למגזין, "ובשלב מסוים אפילו הציע לצרף לעסקה גם בלונדינית יפהפייה שתשתעשע איתנו". לאחר שסירב גם לדיל המפתה הזה, לדבריו של המעסה, טרבולטה התעצבן והתרומם ממיטת הטיפולים, כשהוא משליך עליה פי שתיים מהסכום שסוכם עליו מראש. כאילו לא די בהשפלה, הוא גם הוסיף: "בפעם הבאה שתראה אותי בסרט, או בטקס פרסים, תחשוב על כל המיליונים שיש לי ועל כל מה שיכול היה להיות לך והפסדת".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
כאמור, זו לא הפעם הראשונה שטרבולטה הוא ילד רע/מערכת וואלה!, צילום מסך

ה"נשיונל אינקווירר" הסנסציוני (שרק לאחרונה פרסם את תמונת גופתה של וויטני יוסטון), פרסם בעבר כתבות לא ממש מחמיאות על טרבולטה והבגידות הרבות שלו באשתו. אך הפעם, מציינים קברניטי המגזין, כי לא לקחו סיכונים ולטענתם העבירו את המעסה בדיקת פוליגרף בסיומה נמצא דובר אמת.

הדובר של טרבולטה מסר בתגובה: "הסיפור הזה, לא רק שיקרי, אלא גם מגוחך"

וואלה! סלבס עושה עיסוי רק במכוני עיסוי מורשים באלנבי, שם המסג'יסטית מחכה לה בחוטיני רפואי ועם גאלון שמן דגים.

מה אתם חושבים, המסג'יסט דובר אמת? בואו לרכל איתנו בפייסבוק.

השערוריות של טרבולטה:

בנו של טרבולטה מת במהלך חופשה משפחתית

הנסיכה ליה פולטת את מה שהיא שמעה על נטיותיו של ג'ון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully