וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רות גונזלס מתפשטת

וואלה! סלבס

22.12.2005 / 23:45

פרסום ראשון: השחקנית ונערת הגלגל בדימוס הצטלמה לסרטון ביתי אירוטי, שמופץ מהלילה באתר פורנו עבור 39.9 ש'. גונזלס מאשרת כי הסכימה להפצתו, אך לא בלב שלם

רות גונזלס, מגישת הטלוויזיה והשחקנית, הצטלמה לסרטון אירוטי ביתי, בו היא נראית "עירומה, מאוננת ומתחרמנת", לדברי מפעילי אתר פורנו ישראלי. הפרטנר בסרט היה בן זוגה של גונזלס לתקופה קצרה, לדבריו, אך לא מוכן להחשף בשמו. על פי דבריו, הסרט צולם לפני כשנה, בטרם נישואיה לאלירן גנון, ממנו נפרדה לאחר מספר חודשים בודדים. גונזלס, כזכור, הגישה תלונה כי גנון מטריד אותה באמצעות הודעות sms מרובות והוא נעצר לפני מספר ימים (ראו קישור).

מפעילי אתר הפורנו "nude-nick.co.il", שביקשו גם הם לשמור על אנונימיות, אמר הערב לוואלה! סלבס כי גונזלס נתנה את הסכמתה להפצת הסרט בתשלום, וכי היא תקבל חלק מסוים מהכנסותיו העתידיות. למערכת וואלה! אף הגיע מסמך עליו חתומה גונזלס ובו היא מאשרת את הפצת הסרטון. האתר מפיץ החל מהלילה את הסרטון, במחיר של 39.9 שקלים לצפיה.

גונזלס אישרה הערב בשיחה עם וואלה! סלבס כי היא אכן חתמה על אותם מסמכים ואישרה, אך גם כי לא עשתה זאת בלב שלם ואף כי רצתה למנוע את הפצתו בשלב מסוים. היא לא הסכימה לפרט מה הביא אותה לחתום לבסוף ולהסכים להפצת הסרט. "אני נמצאת בעיצומן של התייצעויות משפטיות, ולאחריהן אגיב", אמרה גונזלס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully