וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדר עוזרי כעופרה חזה?

27.6.2005 / 9:48

המתמודדת ב"כוכב נולד" הזכירה לאורי גרוס, יוצר "השיר שלנו", את הזמרת המנוחה והדליקה בראשו רעיון: סדרה על חייה של חזה, שתגולם על ידי עוזרי

הדר עוזרי, כוכבת נולדת בפוטנציה, עשויה לגלם את הזמרת והאגדה, עופרה חזה, בסדרה הנרקמת סביב חייה. עוזרי הצליחה להרשים את אורי גרוס, מיוצרי הטלנובלה "השיר שלנו", עוד מהאודישנים שעשתה בשלב המיונים של "כוכב נולד 3". גרוס סיפר, כי המראה של עוזרי שרה את "שבחי ירושלים" עורר בו את ההשראה ליצור סדרה על חייה של הזמרת המנוחה – ולהעניק את התפקיד למוזה שלו – עוזרי.

גרוס פנה עם הקונספט המרגש לחברות הפקה, וביניהן זכיינית ערוץ 2 קשת, שהסכימה לשקול את הרעיון בכובד ראש, כך פורסם במעריב. גרוס מר כי עוד לא התגבש פורמט מדויק, וכי ייתכן כי סאגת חייה ומותה של חזה יירקמו בצורת טלנובלה או דרמה.

בצלאל אלוני, שהיה אמרגנה של חזה וסייע להצלחתה, הביע אהדה בנוגע לעניין. לדבריו, הוא לא שמע את עוזרי שרה, אך זיהה דמיון בין השתיים, בהתעכב על ה"צניעות והיופי התימני". אלוני עובד לאחרונה על עוד כשרון נולד 2 - מתמודדת העונה השנייה, ציפי משהיד. אלוני לקח אותה תחת חסותו ועובד איתה על אלבום הבכורה שלה.

עוזרי, שעשויה לקבל את תפקיד חייה, אינה יכולה להשתתף בהפקות חיצוניות ל"כוכב נולד", עד סיום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully