וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירי מימון עוזבת?

ציפי ערוסי

29.5.2005 / 13:17

השמועות בדבר המשך דרכה של הדיווה לבית מימון את 'אקזיט' צוברות תאוצה. מנהלה האישי ודובר 'שמיים' מכחישים. וגם: מי לא בא לחגוג לה יומולדת ואיזה מתנות קיבלה במסיבה של אקזיט?

שירי מימון, 150 סנטימטרים של גאווה לאומית, נפגשה מייד עם שובה לארץ עם מנהלה האישי דוד אפשטיין, לוואלה! נודע כי השניים דנו בדבר המשך דרכה בכלל וכמנחת 'אקזיט' בפרט. על הפרק: עזיבה מוקדמת מהצפוי של המנחה את התכנית, לטובת קידום קריירת השירה והאלבום שבדרך. גורמים המקורבים להפקת התוכנית סיפרו לוואלה! כי במערכת אקזיט מקווים כי מימון תחליט להשאר וכי כעת ממתינים להחלטתה הסופית.

דביר בר ל'שמיים תוכן והפקות': "מימון חתומה יחד עם שאר המנחים של התוכנית עד סוף העונה. לא דובר על קיצור". דויד אפשטיין: "כרגע הכל כרגיל. כשיהיו שינויים נודיע... ההקלטות של הדיסק נמצאים בשלבים מתקדמים והוא יצא כנראה בקיץ... אנחנו מתכננים לה הרבה הפתעות כאמן רב-גוני. בהמשך יהיו המון הפתעות ודברים מאוד מעניינים".

בתוך כך ובלי כל סוג של קשר, חגגה הדיווה 24 אביבים ב'איסט' אחרי ולמרות מסיבת ההפתעה שחגגה בקייב. מצוידת באלדד החתיך הגיעה מימון וקיבלה את כל האורחים שלא כללו את מלי לוי-גרשון אך כן כללו את החבר עפר שכטר (בלי טלי שרון) ואפילו את יעל גולדמן שקפצה להגיד מזל טוב. על אף הטלייה המרשימה והדיאטה הרצחנית, מהפקת אקזיט קבלה שירי שובר ליום של ספא ופינוקים כמתנה.

וואלה! סלבס חולה על מימון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully