וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דודו אהרון חתך אותו מחייו": הפרידה הסודית של הזמר

5.3.2017 / 0:02

הזמר לא מפסיק לרדת מהכותרות, כך שלאחר ביטול האירוסים של דודו אהרון מהאקסית שיר רוזנבלום - מגיעה הפרדת כוחות נוספת אחרי שנים ארוכות, והפעם בגזרת הקריירה. למה זה קורה למסלסל? וואלה! סלבס שיר עצוב

צילום: אמיר מאירי, עריכה: ליאור נאור

כבר נמאס לכם לשמוע על כך שהזמר המצליח דודו אהרון, היה אמור להתחתן עם בחירת לבו שיר רוזנבלום, מה שהסתיים לאחרונה בפרידה קורעת לב? לעיתים החיים לא הולכים כמתוכנן, כך שכנראה אפילו אמו של אהרון, ציפורה (שכלל לא הייתה מרוצה מהשידוך), תופתע לגלות שזה לא הניתוק היחיד בחייו של אהרון - ונראה כי עוד איש חשוב, שהיה יד ימינו במשך שנים ארוכות, נדחק החוצה מחייו של דודו לאלתר, מבלי שאיש מלבדם יודע.


לעוד רכילות מהביצה:
קים קרדישאן ננטשה על ידי החבר הכי טוב שלה?
דנה פרידר מעצבת שמלות כלה - ומחריבה אותן

מה אתם אומרים על הפרידה של דודו אהרון? רכלו בפייס

דודו אהרון. אמיר מאירי, מערכת וואלה! NEWS
לא מוכן לשתף פעולה. דודו אהרון/מערכת וואלה! NEWS, אמיר מאירי

מקורבים גילו לוואלה! סלבס, כי אהרון ואיש יחסי הציבור שלו בעשר השנים האחרונות, עופר מנחם - מי שמשמש כדוברם של שלל אמנים, איתו עבר דודו דרך מקצועית ארוכה (מאז שחרור הלהיט "תגידו לה שיש"), שבמהלכה הגיע ללא מעט שיאים בקריירה - הפסיקו לאחרונה את עבודתם המשותפת. זאת, מבלי לשתף כמעט אף אחד.

"הכל התחיל במשבר שיצר דודו כשהחליט להעלם ל-48 שעות עם חשיפת הפרידה משיר בתקשורת. אהרון לא ענה לטלפון, והשאיר את עופר להתמודד עם המצב ה'קטסטרופלי', ללא תשובות שיכול היה לספק לעיתונאים", מספר מקורב ליחצ"ן. "מאז שניתק את הקשר למשך ימים ארוכים בזמן הדרמה, הקשר של הזמר ואיש יחסי הציבור שלו הלך ודעך, עד שהחליטו לסיים את זה יפה. האמת שעופר כבר רצה לסיים את ההתקשרות לפני כחודשיים, אחרי הבלאגן, אך החליט להמתין".

שוק: האם דודו אהרון ושיר רוזנבלום נפרדו בגלל הכישוף של אמא ציפורה?. וואלה! מזל טוב
פרידה מס' 1. דודו אהרון עם האקסית/וואלה! מזל טוב

אדם המעורה בדברים, טוען כי ייתכן שאהרון לא מחבב במיוחד את העובדה שהיחצ"ן עובד עם מוזיקאים נוספים מהז'אנר הים תיכוני, כך שיכול להיות שזו אחת הסיבות שהביאה לאחרונה לריחוק בין השניים.

עוד סיפר, כי "המנהל הנוכחי של דודו החליט לעשות דברים ללא ידיעת הצוות סביבו, כמו עניין השיר על הפרידה, שדודו שחרר רק יומיים אחרי הפרסומים, מה שנראה מגוחך. היחצ"ן ממש התנגד לכך בתוקף", אמר לוואלה! סלבס, "זה נראה לו כמו צעד שגוי, להוציא הכל לציבור בלי לחשוב לרגע".

"אותו הדבר לגבי הפרידה משיר - המנהל של אהרון ידע שהיתה פרידה רומנטית ונערך לזה, אבל במציאות שבה אנחנו חיים, צריך לעדכן גם את היחצ"ן לגבי העניין", טוען מקורב לצוות של אהרון, "דודו פשוט ניתק אותו, כמו שכבר עשה עם כמה אנשים משמעותיים בחייו בעבר".

הכל היה סתם?

"הכישוף שציפורה עשתה על דודו אהרון היה גימיק". האזינו

לכתבה המלאה
דודו אהרון באולפן וואלה. ראובן קסטרו
עדיין מרים. אהרון/ראובן קסטרו

תגובתו של היחצ"ן עופר מנחם, שייצג את אהרון: "דודו אהרון עובר שינויים מקצועיים ואישיים מזה תקופה. אחרי עשור של עשייה משותפת, דודו היה ויישאר אחד מהאמנים האהובים עליי ואחד החברים הטובים שלי. ההחלטה על הפרידה היא משותפת וברוח טובה, אני מאחל לו המון בהצלחה, כי מגיע לו".


וואלה! סלבס אף פעם לא עושה דברים מאחורי הגב, כל האמת בפרצוף!

דודו אהרון. ניר פקין
רק נראה כמו חתן. דודו אהרון/ניר פקין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully