וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יהודה לוי חושף: "נינט תוזמן לחתונה"

מאור בן הרוש

5.12.2016 / 6:15

הגבר המאורס המדובר ביותר בארץ הקודש, מר יהודה לוי, עדיין לא מתרגש לקראת האירוע שהוגדר כ"חתונת השנה בביצת הבידור". עם זאת, שלומית מלכה תשמח לגלות שאת רשימת המוזמנים הוא כבר התחיל לתכנן. וואלה! סלבס הזמנה

דייב שחר

החתן כבר מודד חליפות? אם זה תלוי בבעלה לעתיד של הטופמודל, שלומית מלכה, או בשמו המלא יהודה לוי, אין צורך להיסחף - כיוון שעוד מוקדם לדעת אם הוא יבחר ללבוש גוון קאמל מרשים או שחור קלאסי במהלך האירוע שבו יהפוך את הדוגמנית לרעייתו לנצח נצחים. אבל עבודה על רשימת המוזמנים בזמן שהוא מבלה בסט צילומים אופנתי? זה כבר נושא אחר לגמרי לשיחה.

כמעט חודשיים אחרי שגיליתם כאן לראשונה על האיחוד הרומנטי, שהצליח לרגש אפילו את האושיות הכי ציניות בביצת הבידור, וואלה! סלבס החטטנית החליטה לשאול את הפרזנטור של מותג האופנה "רנואר" כמה שאלות עומק על האירוע המתהווה. הרי למה שלא יענה בין פלאש לפלאש על האירוע שבו שולמית תדגמן שמלת כלה לאורך ערב שלם?

עוד סיפורי סלבס:
יהודה לוי מגיב לראשונה על הצעת הנישואים
איך סתיו שפיר הכירה את החבר החדש?
האם דלף סרטון מביך של עדן בן זקן?

יהודה לוי. אלירן אביטל
"רגע, חציל יהיה צבע הולם?". יהודה לוי מודד על הסט/אלירן אביטל

"יש לי זמן, רגע שנייה, יש עוד מלא זמן להתארגן לחתונה", הסביר לוי כאשר נשאל אם ההכנות לאיוונט מתקרבות לסיומן, "לא סגרנו כלום עדיין... חליפה מה פתאום איזה חליפה, זה בסוף, נראה לך שאני מתעסק בחליפה? האמת היא שאני לא יודע איך כשתגיע העת והאירוע, איך אני אתנהג וכמה לחוץ אהיה אבל אנחנו מתעסקים בקטגוריות וההכנות המאסיביות יותר של הדבר הזה. כמו אוכל וזה.. מקום יש", נימק.

ומה לגבי העובדה שהאירוע של הצמד 'דובי את דובי' יהיה מצומצם משהו ויכלול רק 200 מוזמני ברי מזל? "אני לא יודע מאיפה אתה מקבל את הפרטים, אני לא יודע אם יהיו 300 או 400, עוד אין את הרשימות עדיין, שחרר אותי", אמר בצחוק על סט צילומי קמפיין הסילבסטר של "רנואר" לצד ניבר מדר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
יהודה לוי. אלירן אביטל
מיסטר מאצ'ו.../אלירן אביטל
יהודה לוי. אלירן אביטל
אבל יודע להרים על הסט! לוי עם ניבר מדר/אלירן אביטל

אחרי שהבהיר שוואלה! סלבס תקבל הזמנה, לוי הודיע באופן חגיגי שגם האקסית המיתולוגית - הגברת נינט טייב - תקבל אף היא הזמנה לראות אותו עומד תחת החופה. "בכיף, למה לא?", אמר לוי הנרגש שהמשיך ב"ברור שאני מתרגש אבל יש מלא זמן לפני הדבר הזה, ברגע שיתקרב לאירוע ולייעד, ברור שסף הריגוש יעלה.


וואלה! סלבס כנראה לא תצליח להגיע לחתונה, רק כי היא בטוחה שההזמנה תלך לאיבוד בדואר. דובי, אפשר במסירה אישית?


איך יהודה לוי יראה בתור החתן? רכלו בפייסבוק

יהודה לוי. אלירן אביטל
ובכן, כך נראה החתן לעתיד!/אלירן אביטל
יהודה לוי. אלירן אביטל
מסמס לנינט? יהודה לוי על סט הצילומים/אלירן אביטל
  • עוד באותו נושא:
  • יהודה לוי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully