וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שימי תבורי ויהודית באומן: "אנחנו לא מחפשים מלחמות"

14.7.2016 / 11:20

אחרי שהתחתנו בהולנד, בילו שם במיני ירח דבש וחזרו לסערה התקשורתית בישראל - הזוג הכי מדובר בשבועות האחרונים הגיע לפתיחת מסעדה רק בשביל להציג את טבעת הנישואים ואת האהבה שלהם, כמובן. וואלה! סלבס עוד סיפור אחד של אהבה

אם גם אתם לא מאסתם בסיפור האהבה הדי קריפי ומסובך של שימי תבורי ויהודית באומן - הגעתם למקום הנכון. אחרי שרבו כמעט עם כל העולם רק בשביל לטוס להולנד בשביל לנפוש ועל הדרך להתחתן, עכשיו השניים מגיעים לאירוע תקשורתי רק בשביל להציג חזית אחידה, חזקה ומאוהבת. אה כן, וגם להשוויץ בטבעת הנישואים.

רוצים עוד רכילות?
סקוט דיסיק ושי מיקה יפרח משתוללים בתל אביב
אחרי הגירושים: מושיק רוט שוב מאוהב

שימי תבורי. ניב אהרונסון
מאוהבים. שימי ויהודית/ניב אהרונסון

אתמול (ד'), הגיע הזוג המאושר לפתיחת מסעדת LA GARE שבמתחם התחנה, רק בשביל ליפול למלכודת של צלמי פפראצי, כתבים וסתם אנשים סקרנים שבאו לבדוק מקרוב עד כמה האהבה של השניים אמיתית.

שימי תבורי. דייב שחר
הטבעת! יהודית/דייב שחר

בראיון לוואלה! סלבס, מספרים השניים כי החלום שלהם זה להפגיש את שני השבטים - באומן ותבורי - לארוחת ערב משותפת שיהודית תבשל, על מנת שכולם יבינו שהם באמת אוהבים.

שימי תבורי. דייב שחר
לא מחפשים מלחמה. שימי ויהודית/דייב שחר

"לא נראה שום דבר באופק, אבל מותר לחלום", אומרת באומן, "ואני חושבת שחלומות לפעמים מתגשמים. צריך לעבוד על זה, צריך להיות סובלני. לא ללכת למלחמות, לא ללכת למקומות אפלים", היא אומרת וממשיכה, "צריך לחפש צעד נבון ואמיתי כי אנחנו הולכים לישון ביחד בלילה".

וואלה! סלבס שומעת את השירים של שימי תבורי ומפנטזת על אביהו מדינה

מה דעתכם על הפרשה? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully