וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קול חתן וקול חתן: אסי עזר ואלברט אסקולה מתחתנים

11.6.2016 / 13:40

שנה לאחר שקראתם כאן לראשונה על הצעת הנישואים, אסי עזר ובן זוגו הספרדי, אלברט אסקולה, נשבעו אמונים בבית העירייה בברצלונה אל מול חברים קרובים ובני משפחה. וואלה! סלבס קולולו

צילום מסך

וואלה! סלבס מסקרת חתונות כבר המון שנים. כבר המון שנים שהיא מסתכלת על החתן והכלה ומייחלת שיגיע יומה, אבל היום (ש') יותר מתמיד, היא ממש מרגישה גאווה. בכל זאת, לא בכל יום זוג גברים נשבע אמונים אחד לשני. ושום מילה על זה שהיא הייתה הראשונה לספר לכם על זה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ישמח חתני! אסי עזר ואלברט אסקולה/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז למקרה שלא הבנתם, בתזמון מושלם (בכל זאת, חודש הגאווה) - אסי עזר ובן הזוג הספרדי, אלברט אסקולה, נשבעו אמונים אחד לשני בטקס מרגש וצנוע בבית העירייה בברצלונה אל מול קומץ מצומצם של חברים ובני משפחה שטסו במיוחד מהארץ לצפות ברגע המיוחד.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - עכשיו בישראל

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סלפי ראשון כזוג נשוי/מערכת וואלה!, צילום מסך

עזר, שלא הפסיק לחפור על החתונה שלו בשבועות האחרונים, הגיע לבית העירייה כשהוא מלווה בחברים הטובים, ביניהם: דפנה לוסטיג, מיה דגן, רותם סלע ויעל גולדמן שאף ביצעו שיר מיוחד לרגל המאורע החגיגי, כפי שפורסם בוואלה! סלבס.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
עזר נשבע אמונים לאלברט/מערכת וואלה!, צילום מסך

אמש חגגו החברים גם את יום הולדתו ה-37 של עזר בארוחה במסעדה מקומית, מלבד בני משפחתו של עזר הצטרפו לנסיעה המרגשת חבריו הקרובים של עזר בינהם גם אסף אטדגי ובני הזוג יואב ומיכל צפיר.

עזר הכיר את אסקולה במהלך הופעה של הדיווה שמאחדת לבבות, מדונה (so gay!), אי שם בסוף 2012. מאז, ניהלו קשר בין יבשתי כשטסו לבקר אחד את השני, זאת כאמור, עד שאלברט החליט לעלות לישראל ולחיות יחד עם הגבר של חייו.

וואלה! סלבס עדיין מחכה לאביר על הסוס הלבן, עד עכשיו הגיעו רק חמורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully