וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ענת הראל מתוודה בסטטוס חושפני: "תמונות עירום שלי דלפו"

24.5.2016 / 18:38

מדינה שלמה התעסקה ביממה האחרונה בשאלה מי היא הכוכבת שתמונות עירום שלה ושל עיתונאי מוכר דלפו, וכעת האמת יוצאת לאור, בסטטוס שכותבת גורו הבריאות ענת הראל, בו היא מתוודה כי מדובר בתמונות שנגנבו מהמחשב הפרטי שלה. וואלה! סלבס חושפת

ענת הראל. לם וליץ,
נחשפת. הראל/לם וליץ

היממה האחרונה היתה ככל הנראה סיוט עבור מגישת הטלוויזיה וגורו הבריאות ענת הראל. תמונות נועזות שלה נגנבו מהמחשב הפרטי שלה ועברו בין קבוצות הוואטסאפ במהירות האור. כעת היא בוחרת להגיב באומץ על המקרה, כשהיא מפרסמת סטטוס חושפני ואישי בדף הפייסבוק שלה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הסטטוס אותו פירסמה הראל/מערכת וואלה!, צילום מסך

"מכירים את זה שאתם מצטלמים במסיבת תחפושות פרועה בלי חולצה והכי כיף ומגניב לכם? הא לא? אז אני כן", פותחת הראל את הסטטוס החושפני. "הרבה פחות מגניב כשהאקר פורץ למחשב הביתי שלכם וגונב תמונות שמסתובבות כרגע בכל טלפון נייד בארץ - משום שזו חדירה גסה ומכוערת לפרטיות שלי. אבל אם במקרה קיבלתם... אל תרגישו נבוכים! כי אני חוגגת את הגוף שלי ואת החיים שלי כל יום מחדש ומקווה שגם אתם".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

הראל שיתפה את עוקביה בתחושות הקשות מאז נגנבו התמונות ממחשבה הביתי: "אני לא אשקר אם אומר שהאירוע כולו מביך, פוגעני, ואני לא מאחלת לאף אחד להיות במקומי עכשיו. להסתובב בתוך הבית שלי בתחושה שמישהו "מטייל" פה איתי ומחטט במקומות הכי אינטימיים - היא תחושה קשה".

ענת הראל. אביב חופי
מסתובבת בתחושה קשה. הראל/אביב חופי

את הסטטוס האמיץ סיימה הראל עם אזהרה קטנה לגולשים שהעבירו ביניהם את התמונות החושפניות: "זה אולי נשמע קלישאה, אבל צריך לזכור שלכולנו יש תמונות שפחות בא לכם שכל העולם יראה, ושיש ילדים, הורים אחים וקרובים שזה עלול לפגוע בהם. אז כשאתם משתפים בקלילות רבה ושולחים הלאה אין במעשים שלכם שום דבר טוב וחיובי אלא שיתוף פעולה עם גניבה, עבירה פלילית וחדירה מביכה לפרטיות של אדם אחר. אתם תבחרו אם אתם רוצים להיות חלק מזה".

גם לוואלה! סלבס נגנבו תמונות עירום מהמחשב הנייד. הן הוגדרו כ"קשות עד בלתי אפשריות לצפיה".

מה אתם חושבים על הווידוי האמיץ של ענת הראל? דברו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • ענת הראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully