וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נינט טייב: "המעבר לחו"ל הוא ניצחון אישי"

לפני שנינט טייב תעלה על מטוס לכיוון אחד עם הבעל והבת, היא התיישבה לשיחה עם וואלה! סלבס וסיפרה לה על המעבר ללוס אנג'לס, השאיפות המוזיקליות, המשפחה התומכת ולמי הכי תתגעגע בארץ - ליובל שרף, לאוכל של אמא או לקריית גת? וואלה! סלבס יודעת

ניב אהרונסון

אם לא התגוררתם בישראל אז רוב הסיכויים שפספסתם את זעקות השבר שיצאו ממערכת וואלה! סלבס אחרי שהבינה שהכוכבת הנולדת המקורית, המאמי הלאומית בדימוס ונערת הרוק אנד רול בהווה נינט טייב עומדת לעשות רילוקיישן לארץ רחוקה רחוקה יחד עם בעלה יוסי מזרחי ובתם הקטנה אמיליה שרה.


לשם כך נפגשה וואלה! סלבס לשיחה אחד על אחת עם טייב בבוקר יום ראשון כדי לעשות סדר באינפורמציה ולשאול אותה כמה שאלות חשובות כמו איך המשפחה הגיבה, מה יהיה עם אמיליה וכמובן אם צריכה עזרה בלעזור וכמה תתגעגע?



רוצים עוד חדשות חמות?
אלבום ההריון עוצר הנשימה של בר רפאלי ל'אל' ספרד
המתמודד המרגש מ'האח הגדול' שהתארס לאהבת חייו
דורית בר אור חוגגת - כל החברים מגיעים להרים

נינט טייב. שוקה כהן
חיוך מיליון דולר. נינט טייב/שוקה כהן

מפגש הפסגה נערך תודות לחברת דלתא שהשיקה את קו הלבשת הספורט Delta fit במרכז פרס לשלום לשם הגיעו שלל חובבות כושר, פאשנסיטיות ומפורסמות בריאות וחטובות כמו טהוניה רובל, לירון ויצמן, רותם סלע, יוליה פלטוקין ומיה דגן שהגיעו גם להציץ בקולקציה החדשה שעליה הייתה אחראית גם טייב עצמה עם מעצבות המותג וגם להפרד יפה לפני שתתעופף עם משפחתה ללוס אנג'לס עם כרטיס לכיוון אחד.

טייב סיפרה על ההחלטה על המעבר לחו"ל עם משפחתה בעקבות הקריירה המשגשגת מעבר לים לתקופה לא ידועה, אז איך המשפחה הקרובה והאוהבת של טייב קיבלה את הבשורה? "היה לי קשה להגיד את זה למשפחה. הם מאוד מפרגנים לי ורוצים שאני אצליח. זו התגייסות שלמה לכל העניין הזה. אבל זה בהחלט קשה לי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
נינט טייב. שוקה כהן
ספורטיבית./שוקה כהן

אבל מתי ההבנה חילחלה אליה? טייב מספרת שהיא החלה לעכל את המעבר בזמן שהיא ויוסי הראו את הדירה שלהם לשוכרים פוטנציאלים וסיכמה "זה הולך להיות אינטנסיבי מכל הבחינות".


אז למרות שהתחלה הכיוון של המשפחה המוזיקלית היה ניו יורק, טייב ומזרחי שינו כיוון למערב ארצות הברית והחליטו שיתחילו את ההרפתקה המוזיקלית שלהם דווקא בלוס אנג'לס " היה לי נורא קשה עם זה בהתחלה, אני פחות מחוברת אליה. ניו יורק זה יותר הנשמה שלי". ומה היא מאחלת לעצמה מבחינת קריירה? את זה היא שומרת לעצמה. פרס גראמיז? "זה החלום הגדול". חמסה טפו

נינט טייב. שוקה כהן
האיחוד של "השיר שלנו". רונה לי שמעון, נינט טייב טמיה דגן/שוקה כהן

אם גם אתם דאגתם איך אמיליה בת השנה וחצי תסתגל למעבר? אז טייב מבחינתה לא דואגת ודואגת להסביר שהבייבי רגילה כבר לנסיעות התכופות והיא ילדת פרחים אמיתית כמו שהשניים מגדלים אותה והיא ילדה מדהימה. בלי עין הרע, כן?


לפני סיום וואלה! סלבס הייתה חייבת לבדוק עם טייב למה הכי תתגעגע בארץ? אם זה לחופים של תל אביב או המדבריות של דרום ישראל, לתל אביב הרועשת או הבית של קריית גת, לאוכל של אמא או עוד מסעדה טרנדית בתל אביב, ליובל שרף או שלומי שבן והאם בכלל תתגעגע אל וואלה! סלבס? מה נראה לכם?!



וואלה! סלבס עומדת לעזוב ללוס אנג'לס כדי להתחיל קריירה בבימוי סרטונים קצרים לאינסטגרם ובחיים היא לא הייתה בווסט קוסט.



בואו לרכל על המעבר של נינט טייב ללוס אנג'לס בפייסבוק של וואלה! סלבס

נינט טייב בקמפיין דלתא פיט, מאי 2016. יריב פיין וגיא כושי,
לוהטת. צילום: יריב פיין וגיא כושי/יריב פיין וגיא כושי
נינט טייב. ניר פקין
סופי עם נינט טייב ואמיליה שרה/ניר פקין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
משפחת טייב/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • נינט טייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully