וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה פיק נתבע - התמלוגים מאקום עוקלו

11.2.2016 / 1:15

בית המשפט החליט להוציא צו עיקול נגד המאסטרו, לאחר שזה הפסיד בתביעה מול עמותה למען ילדים מהפריפריה. הבוקר (ה'), בעקבות הפרסום של וואלה! סלבס - פיק הגיע לשלם את החוב והעיקול הוסר. וואלה! סלבס מתפשרת

צביקה פיק מבצע את "מרי לו" בטקס פרסי אקו"ם, 2011/דייב שחר

אם חיפשתם עוד סיבה לכך שצביקה פיק הוא דיווה, עכשיו אתם יכולים לקבל, כי למאסטרו לא ממש אכפת ממה שמחליט בית המשפט ומאמין שהחוק מעליו, אחרת איך תסבירו את העובדה שהוא עדיין לא העביר את הכסף שבית המשפט קבע שעליו להעביר לעמותת 'אור לחינוך'.

קצת היסטוריה: עמותת 'אור לחינוך' היא עמותה של נערים מהפריפריה שמופיעים ברחבי הארץ ומדי פעם מארחים אמן מפורסם להופעה. העמותה פנתה לפיק במטרה שזה יופיע איתם ונענו בחיוב, בתמורה לכך שהעמותה תממן את עלויות ההגברה והתאורה.

צביקה פיק. איציק בירן, מערכת וואלה! NEWS
צביקה פיק/מערכת וואלה! NEWS, איציק בירן

אנשי העמותה העבירו לפיק מחצית מהכסף, וסיכמו שאת החצי השני יעבירו לאחר ההופעה. אממה, בעקבות המצב הבטחוני ששרר באזור באותה תקופה (מבצע צוק איתן), בוטלה ההופעה על פי החלטת פיקוד העורף. מכאן, שאנשי העמותה פנו לפיק וביקשו את הכסף בחזרה. המאסטרו מצידו, סרב להחזיר את הכסף וטען כי נגרם לו נזק מאחר והוא ביטל הופעה אחרת וגם מאחר והגיע לחזרה עם ילדי העמותה.

לאחר שהגיעו עם הנושא לבית המשפט - החליט השופט כי על פיק להחזיר את הכסף ששולם לו, זאת למרות שהזמר ניסה לערער על ההחלטה, אך ללא הועיל. אי לכך, החליטו אנשי העמותה לפנות שוב לבית המשפט שהוציא צו עיקול נגד פיק.

רשות ההוצאה לפועל שלחה צו עיקול לעמותות אקו"ם ואשכולות , בו היא דורשת לעקל את כל התמלוגים וההכנסות שמקבל מהן פיק ולהעביר אותן להוצאה לפועל, על מנת שאלו יעברו לידי אנשי העמותה ויכסו את החוב של פיק.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

בכתת העיקול שנשלח נכתב: "בהתאם לסעיף 44 או 45 ג' לחוק ההוצאה לפועל התשכ"ז 1967- ניתן צו לעיקול נכסי החייב: פיק מיוזיק בע"מ הנמצאים בידיך או שיגיעו לידיך תוך שלושה חודשים מיום קבלת מכתב זה לטובת הזוכה 'אור לחינוך'". הסכום הכול אותו חייב פיק עומד על: 13,856 שקלים.

הבוקר (ה'), בעקבות הפרסום בוואלה! סלבס, הגיע פיק למשרדי הוצאה לפועל ושילם את החוב במלואו, כך שהעיקול על הכנסותיו הוסר.

מחברת 'פיק מיוזיק': "כל החוב שולם במלואו".

עוד רנון גורטנשטיין ממשרד עורך הדין אליעד שרגא המייצג את עמותת 'אור לחינוך' מסר בתגובה: "בעקבות כך שהחייבת שבבעלות הזמר צביקה פיק, התעלמה מחובה ולא שילמה במועד - נאלצנו להטיל צווי עיקול על זכויותיה של החייבת אצל צדדים שלישיים לרבות אקו"ם וחברות תקליטים אחרות".

וואלה! סלבס קיבלה צו עיקול על המקרר שלה. היא התאבדה.

מה דעתכם על התביעה? רכלו לנו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • צביקה פיק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully