וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורדת אל העם: בר רפאלי משיבה אש לטוקבקיסטים

2.2.2016 / 11:07

לא ברור אם אלה ההורמונים של תחילת הריון, טפשת הריון או סתם קריזה רגעית - אבל בר רפאלי חרגה ממנהגה והחליטה להשיב אש לטוקבקיסטים זועמים. אז מה הכעיס את הברבור? וואלה! סלבס לוחמת סייבר

צילום מסך

רוב העוקבים והמגיבים של בר רפאלי באינסטגרם היו נותנים אצבע כדי לקבל ממנה תגובה או לייק בחזרה, אבל עד שהטופמודל כבר עונה לעוקבים שלה - היא יורה עליהם אש. תראו.

אז לא בטוח אם אלה ההורמונים של תחילת ההריון או שהפעם התגובות הצליחו להכעיס את רפאלי במיוחד - כך או כך דוגמנית העל חרגה ממנהגה ושכחה את הנימוסים הבריטיים בבית, כשענתה לטוקבקיסטים זועמים.

לעוד סיפורי סלבס:
החבר החדש והמיוחס של מירב פלדמן
דוגמניות דווקא כן אוכלות: יעל גולדמן בולסת

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התמונה שהתחילה את הבלגן/מערכת וואלה!, צילום מסך

אז על מה כל הרעש? לפני מספר ימים העלתה ברבור תמונה לעמוד האינסטגרם שלה, ככל הנראה מתוך הפקת אופנה בכיכובה - בה היא נשענת על קיר לבושה בעיל פרווה ספק אמיתי ספק מזויף. התמונה עוררה סערה בקרב העוקבים של הדוגמנית ההריונית, שהתשלחו בה מאחר וחשבו שמדובר בהתעללות בחיה חמודה במיוחד. אחת המגיבות (ככל הנראה ילדה), הגיבה בצורה לא ממש מעודנת וכתבה: "זונהה קופה זה מה שהיא ואני אשמח שהיא תמות" (הטעות במקור).

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
התגובות הזועמות/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי החליטה לא לשתוק הפעם, והשיבה אש: "הקלות הבלתי נסבלת בה אנשים מנבלים את הפה. זה לא מעליב אותי, זה מצער אותי. מאיפה אתם יודעים שהפרווה אמיתית?!? וגם אם יש לכם מה להגיד, אפשר לדבר יפה. אני אקבל כל תגובה, דיעה ומחשבה. אבל קללות ודיבור מעליב כמו כמה מהתגובות שנתקלתי בהן כאן... אני לא יכולה שלא לתהות - האם ההורים שלכם רואים את צורת ההתבטאות הזאת? האם ככה הם חינכו אתכם? זו הבושה האמיתית כאן".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

רפאלי, שכנראה התחילה לפתח כישורי חינוך הוריים, לא חסכה את משנתה גם מהילדה המקללת והגיבה לה באופן אישי: "את בטח תגדלי להיות בחורה על רמה. רואים לפי השפה הגבוהה". את התשובה לשאלה שבאמת הטרידה את הגולשים - האם הפרווה אמיתית או לא - ברבור בחרה שלא לחשוף.

וואלה! סלבס לא צריכה ללבוש פרוות, היא מספיק מרופדת.

מה אתם חושבים על התגובה של בר רפאלי לגולשים? רכלו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • בר רפאלי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully