וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קוקו נגד ה'אח הגדול': 'ההפקה רוצה להשאיר את שי חי בתכנית'

מאור בן הרוש | צילום: עידו שחם

31.1.2016 / 11:49

רגע אחרי שהודחה מהבית הכי מפורסם בעולם, קוקו לא מוותרת וממשיכה לדבר על היריב הגדול שלה, שי חי, כשהיא טוענת שההפקה עושה הכל בשביל להשאיר אותו בבית. "הוא תרנגולת שמטילה ביצי זהב". וואלה! סלבס מטילה ביצים חומות

עריכה: מאיה בן ניסן

אם גם אתם הייתם בהלם מההדחה של קורין איבסדריס, הלא היה קוקו מבית ה'אח הגדול', אתם יכולים להיות רגעוים, כי היא ממש לא בהלם, "היית רוצה להישאר עוד, אבל אני נורא שמחה לצאת כל מה שצריך לקרות קורה".

צודקת, נראה שגם הריב המתוקשר שלה עם שי חי היה צריך לקרות, זאת אחרי שהם היו חברים מאוד טובים בתחילת העונה, "בסופו של דבר הוא עשה משהו מאוד חמור בעיניי", מספרת קוקו בראיון לוואלה! סלבס, "הוא הפגין אלימות שלא משתמעת לשני פנים. הוא תקף באופן מילולי הרבה מאוד אנשים בבית, כל הזמן בצורה שיטתית, וברגע שהוא עבר את הגבול איתי - זה הפך למשהו אחר לגמרי".

רוצים עוד רכילות?
מקורבים לזמר: "דודו אהרון מתכנן להציע נישואים לשיר"
המציאות עולה על הדמיון: כוכבי 'משחקי הכס' יוצאים

קורין איבסדריס. יואב דודקביץ'
ביוש. קוקו/יואב דודקביץ'

נראה שגם לקוקו יש טענות כלפי העריכה, "אני חושבת שבסופו של דבר העריכה של התכנית הוציאה אותו כדמות עגולה, מה שאנחנו לא ראינו", היא מספרת, "מה שאנחנו ראינו זה את הרעל הבלתי פוסק שלו כלפי אנשים וההערות הגזעניות שלו והאלימות המילולית שלו".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ההפקה התערבה?/מערכת וואלה!, צילום מסך

על פי קוקו, ההפקה עשתה הכל בשביל להשאיר אותו בתכנית, ויש לה גם הסבר לכך, "זה תרנגולת שמטילה ביצי זהב באופן טלוויזיוני, ונורא רוצים להשאיר אותו שם", היא גם טוענת שהיא יודעת שהיא לא קיבלה מספיק זמן מסך ואף נותנת דוגמא, "פעם אחת נפל עליי עץ ואף אחד לא ראה את זה. ברור לי שזמן המסך שלי קטן".

ומה אם שי חי יתקשר אחרי התכנית ויבקש סליחה? אולי עדיף לו שלא, "אני כזה מי זה? אני לא מכירה אף שי חי, אין לי מושג מי אתה. ביי".

וואלה! סלבס לא עונה לטלפונים, אלא אם כן זה השליח של הפיצה. או ההמבורגר. או השווארמה.

מה דעתכם על הטענות של קוקו? רכלו לנו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully