וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האמת על אמא של דודו אהרון נחשפת: "היא אובססיבית לבן שלה"

וואלה! סלבס

25.1.2016 / 9:04

המדינה סוערת בעקבות הסכסוך המתוקשר בין דודו אהרון, אמא שלו ובת הזוג שלו, שיר רוזנבלום. אבל האם מדובר במקרה קלאסי של חמות וכלה, או בדפוס התנהגות קבוע? עובדים בהפקת 'הרווק' חושפים את האמת על ההתערבות של ציפורה בחיי האהבה של בנה. וואלה! סלבס חמות מהגיהנום

סרטון הווידאו באדיבות עופר מנחם תקשורת ויחסי ציבור

אז איזה צד אתם תפסתם בסכסוך המתוקשר בין דודו אהרון, אמא ציפורה ובת הזוג, שיר רוזנבלום? רבים תקפו את החברה של הזמר המפורסם, בטענה שהיא מסכסכת, מרחיקה או כמו שאמא של דודו הגדירה אותה, "שק של נחשים". אבל האם רוזנבלום באמת אשמה בסכסוך המתוקשר, או שמדובר כאן בדפוס קבוע של האם המגוננת (מדי) על בנה? לפי טענותיהם של עובדים בהפקת 'הרווק', בה כיכב אהרון, רוזנבלום היא רק עוד חוליה בניסיון השליטה של האם הדומיננטית בחיי האהבה של בנה.

לעוד סיפורי סלבס:
גילי כהן נגד הפקת "האח הגדול": "תהיו בטוחים שאספר הכל"
סוודיקה: יהודה לוי ושלומית מלכה בדרך לתאילנד

דודו אהרון. פביאן קולדרוף,
אז מי האישה האמיתית בחייו? דודו והחברה, שיר רוזנבלום/פביאן קולדרוף

אנשי הפקת 'הרווק' מספרים כי ציפורה היא אישה דומיננטית, אך קלת דעת: "אין לה עצם בלשון. היא אובססיבית לבן שלה", סיפרה עובדת בהפקה. "גם בתקופת הצילומים של הרווק היא כל הזמן פחדה שדודו יבחר במישהי שהיא לא תאהב. היא חשבה שנטע (דנינו, הזוכה) שתלטנית והיא לא אהבה את זה", סיפרה והוסיפה, "היא רוצה שלדודו תהיה בחורה שתחכה לו כל יום כשהוא מסיים לעבוד עם אוכל, שתבשל לו ותדאג לו, שדודו לא יצטרך לעשות כלום בבית".

ומה חשבו על זה הבנות, שהתמודדו על ליבו של הרווק הנחשק? לדברי אחת המתמודדת, כולן ידעו מי הפייבוריטית של ציפורה לניצחון: "היא חושבת שהוא ילד קטן שלה עדיין. היא רצתה רק את כרמית (סיאני, מתמודדת שהגיעה חמישית בתוכנית) בגלל שהיא תימניה מבית עם מסורת תימנית", סיפרה, "היא גם לא טרחה להסתיר את זה ואמרה את זה לכרמית מול הבנות האחרות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
דודו אהרון, ציפורה אהרון. ארן חן צלמים,,
בימים יפים יותר. דודו, ציפורה ושיר רוזנבלום/ארן חן צלמים,

אך האם הבחירות של בנה אי פעם מצאו חן בעיני ציפורה? לפי מקורבים, ממש לא: "היא שנאה את יסמין (האקסית המיתולוגית, איתה היה דודו עשר שנים) ולכן הם נפרדו", מספר מקורב למשפחה.

גורם בהפקת 'הרווק' מעלה חשד שציפורה מדברת עכשיו כש'בולדוג השמירה' אייל מלכא, מי שהיה המנהל האישי של אהרון לאורך הקריירה שלו, כבר לא בתמונה: "אייל היה שומר עליהם ומנע מהם לדבר בפומבי על מערכות היחסים של דודו. עכשיו כשהוא כבר לא בתמונה אין מי שירסן אותם", סיפר מקורב.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אותה ציפורה אישרה? עם נטע דנינו ב'הרווק'/מערכת וואלה!, צילום מסך

גם לאקסית עידן צור, שיצאה עם דודו שלוש שנים און אנד אוף, לא היו חיים קלים ממאמא אהרון. מקורבים לצור מספרים על משברים בין בני הזוג בעקבות התערבות ביחסים ביניהם ואי קבלה מצד ציפורה: "גם לעידן היא ניסתה לעשות את המוות, אבל היא לא הצליחה כי עידן לא פראיירית ולא צריכה את הכסף שלו".

עידן צור מסרה בתגובה: "אני מכבדת את דודו וציפורה ומאחלת לכל המעורבים בעניין דרך צלחה. אני כבר מזמן לא שם".

וואלה! סלבס עדיין מכחישה כל קשר להיעלמות של חמותה. היא בטח סתם החליטה יום אחד לעזוב הכל ולברוח.

מה אתם חושבים על התסביך המשפחתי של משפחת אהרון? מי אשם בפרשה, ציפורה או שיר? רכלו בפייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully