וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם סגולה: האם בר רפאלי סיבכה את ציון ברוך?

וואלה! סלבס

5.11.2015 / 0:06

החברים הכי טובים/ לשעבר/ בהווה, בר רפאלי וציון ברוך, מעלים הילוך בקאמבק החברות המתחדשת – כשרפאלי מגיעה עם הבעל לבקר בגלריית הציורים של ברוך. אז מה גרם לאורחים ה"רגילים" במקום להקים קול צעקה? וואלה! סלבס אחמי"ת

דוד קורן

בר רפאלי משחררת הצהרת כוונות נוספת של רצינות בקשר לחידוש החברות עם האקס חבר, ציון ברוך, כשהיא מגיעה, מלווה בבעל עדי עזרא, לביקור בגלריית הציורים שלו.

כיאה למעמדה, קיבלה הטופ מודל סיור פרטי במקום בהדרכת האמן לה ולבעל הטרי. לגטימי סך הכול? אז זהו, שלפי עדי ראיה במקום נקבע שיח גלריה פתוח לקהל עם האמן ואוצרת התערוכה, בדיוק באותה שעה בדיוק בה ברבור החליטה שבא לה לקפוץ לבקר.

לעוד סיפורי סלבס:
מירה עוואד משיבה אש לטוקבקיסטים
אירינה שייק ובראדלי קופר רטובים

בר רפאלי ציון ברוך. שוקה כהן
קאמבק. בר רפאלי וציון ברוך/שוקה כהן

אז מה עשה השחקן? כתבת וואלה! סלבס שנכחה במקום ידעה לספר כי ברוך העדיף לתת לאנונימיים לחכות, בזמן שהעניק סיור פרטי לזוג הנוצץ, למורת רוחם של הממתינים הזועמים. על פי העדות, ברוך עבר עם הזוג עזרא בין החדרים, כשהוא מפנה אנשים אחרים ששהו בחדר באותו הזמן, בטענה שזהו "סיור פרטי".

אז אחרי שהקהל המתין בסבלנות שציון יסיים להראות לחברה המפורסמת את יצירותיו, החלה אוצרת התערוכה, קרן בר גיל, להרגיש לא נעים, והחליטה להתחיל את השיח בלעדיו.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
יאנה אישרה את הסיור הפרטי? רפאלי וברוך בימי הרווקות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אממה, כתבת וואלה! סלבס סיפרה כי הקהל התרעם וטען שאי אפשר להתחיל שיח גלריה ללא האמן, וכי חלק מהאנשים לא התביישו ואף פנו לברוך בנוכחות רפאלי, ואמרו לו שגם הם חשובים, לא רק היא. בשלב זה ברבור סוף סוף הבינה את הרמז, והלכה יחד עם עזרא לחכות לציון בבית קפה ליד. סך הכול יש להם איזה שנה של קאצ'ינג אפ לעשות, לא?

וואלה! סלבס לא מבינה מה הבעיה בלהתחיל שיח אמן בלי האמן, החיים שלה תמיד קורים כשהיא לא שם.

טל קוה מסוכנות מאמא המייצגת את ציון ברוך מסרה בתגובה: "ממש לא נכון. בר ועדי הגיעו כשעה לפני השיח גלריה ואז ציון היה איתם, ברגע שהאנשים הגיעו והתישבו ציון הצטרף לאוצרת ויחד העבירו שיח גלריה מאוד מוצלח".

מה אתם חושבים על הסיור הפרטי שעשה ציון לבר על חשבון הקהל? רכלו בפייסבוק

ציון ברוך, הרשימה. אינסטגרם, מערכת וואלה!
הגלריה הזאת קצת סיבכה אותך, הא? ברוך והציורים/מערכת וואלה!, אינסטגרם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully