וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גפן הדור הבא: הבן של אביב גפן כובש את הבמה

וואלה! סלבס

25.10.2015 / 14:15

היה ברור שזה רק עניין של זמן עד שדילן גפן, בנו של הרוקיסט הנצחי, יחלום על אור הזרקורים כמו שאר בני המשפחה המפורסמת. בסוף השבוע (ה') דילן הקטן עשה את הופעה הבכורה שלו על הבמה בהופעה של אבא אביב, ונראה שזאת רק ההתחלה. וואלה! סלבס הדור הבא

צלמים זמניים מורשים

חיידק הבמה של בני משפחת גפן לא פוסח על אף דור, כך שבסוף השבוע האחרון (ה'), הצטרף עוד כוכב למשפחה: דילן גפן, בנו של הרוקסטאר אביב גפן, שהוכיח שהתפוח לא נפל רחוק מהעץ כשעלה לשיר ולרקוד בהופעה של אבא, לתשואות הקהל הנלהב. צפו.

לעוד סיפורי סלבס:
קים קרדשיאן מטיסה מעריצים לבראנץ' יום הולדת
מאור שוויצר ומירב פלדמן מפרקים את החבילה

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הולך בדרכי אביו. אביב ודילן גפן/מערכת וואלה!, צילום מסך

האירוע התרחש בסוף השבוע האחרון, במסגרת הופעה חגיגית שערך גפן באמפי שוני, לציון 20 שנה לאלבומו "המכתב". כשביצע את אחד הלהיטים הגדולים מאלבום זה, "עונות", פרצו לבמה דילן הקטן ושני ילדים נוספים, כשהם משתוללים על הבמה לצד גפן.

דילן בן השמונה, הוכיח לכולם שהוא גפן אמיתי, כשקיפץ, רקד, חטף לאבא את המיקרופון כדי לשיר, ובעיקר הפגין מניירות של רוקסטאר אמיתי. לא ברור אם גפן הצעיר פשוט הרגיש שהגיע הזמן או שהוא מנסה לתפוס כמה שיותר אור זרקורים טרם יגיח לאוויר העולם הבייבי שבדרך - כך או כך, אם ככה מתחיל הרומן של גפן ג'וניור עם הבמות, מעניין לאן זה עוד יגיע.

וואלה! סלבס ניסתה לעלות לבמה פעם בהופעה של דודו זר עד שהמאבטחים הורידו אותה.

מה אתם חושבים על ההופעה של דילן גפן? רכלו בפייסבוק

  • עוד באותו נושא:
  • אביב גפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully